Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Emmw.89
#2391836
Zijn er mensen die ervaring hebben met Lotgering?

Wij wonen in Zwolle en willen graag ervaringen horen van anderen
met betrekking tot levering en kwaliteit/prijs.

alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Door Thea
#2391854
Wat ik vooral lees is dat het erg vet is. Zou er dus zeker geen pup mee laten opvoeden.
Kwalitatief schijnt het geen hele goede te zijn.  :-\
Dat je het later eens geef als afwisseling is niet erg.
Maar andere hier hebben er meer ervaring mee en zullen best wel reageren ;)
Door labradorluna
#2398065
Ik gebruik het altijd en ben erg tevreden. Dat "vette" lees ik ook maar dat is niet mijn ervaring.
Mijn hond doet het er prima op en krijgt het al vanaf dat ze 7 maanden is. Ik gaf eerst brokken.( omdat ik niet beter wist)
Ook geef ik kippe- en eendenekken en zalmkoppen die ik ook via hun bestel.
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2400580
ik voer het ook, en ik vind het wel vet. vooral bij mijn gecastereerde reu
ik voer nu 3 dagen BARF en ben van plan helemaal over te stappen
het valt me de laatste tijd op dat het vlees er gewoon wat minder uit ziet (hoe kan het ook anders als je 10! bezorg auto s hebt rijden en het zo goedkoop is)
mijn teef doet het er wel heel goed op hoor, maar ik vind het ook leuk om te barfen, daar zijn de honden helemaal gek op en dan weet ik precies wat er in gaat.
moet ook eerlijk bekennen dat ik de ontlasting de laatste tijd niet zo "mooi" ;) vind. eigenlijk te veel voor wat het zou moeten zijn.
Door Danny
#2401582
Ik voer het af en toe, voor erbij, als afwisseling. Het vette merk ik niet echt wat van...maar goed mijn honden zijn ook flink actief dus misschien verbranden ze het wel gewoon...
Ontlasting is prima.
Door lauwtje
#2402697
Mijn Stafford pup krijgt het maar die kwam pas bij ons met 6 maandjes. Zij is een mooi slank hondje met goede bespiering. Vanwege meer rust en manieren van omgaan met haar is het geen hondje wat de hele dag door knetterdruk is. Mijn moeder haar Ierse Wolfshond pup krijgt het al vanaf het moment dat hij bij haar kwam, dus vanaf 9 weken oud.

Het vette hoor ik wel vaker maar ook hier geen problemen ermee.
De Ier pup groeit slank op. Zijn broertjes en zusjes kregen gewoon brok en zijn 2x zo dik als dat hij is. Zijn vacht is prachtig, hij staat stabieler op zijn poten dan de rest en is sneller voldaan dan met brok.
Ook krijgt hij er kippennekken erbij en af en toe wat lever of spiervlees en een kauwbot (lam).  Inmiddels gaan andere baasjes van het nest ook vlees voeren... want mam haar pup was ooit de kleinste, nu is het een slanke jongen die hoog op zijn poten staat terwijl de rest vooral in de breedte is gegroeid.  :-\

Verder is de levering goed en vind de prijs erg fijn! Ik plaats de bestelling nu voor 6 man waardoor we maar 2.33 euro de man betalen aan leveringskosten. (1,52 per kilo standaard voer dus!)
De honden vinden het heerlijk, eten het graag, de nieuwe verpakking is top en ik zie de gezondheid van mijn diertjes verbeteren. Hier worden ze er niet dik van.

Ga nu ook meer smaken bestellen zoals paard (zou light zijn) en wild en losse onderdelen zoals strot. Puur voor de afwisseling, te testen hoe ze dat vinden en hoe het eruit ziet.  :)
Door joloos
#2405353
Hier ook alleen maar goede ervaringen met Lotgering ik geef het mijn boerenfox al vanaf dat hij 4 maanden is.

Op brok had hij eigenlijke altijd diarree of brijige ontlasting gehad en toen raadde mijn vriendin mij aan om over te stappen op vers vlees dus eerst geprobeerd met Rodi en Smuldier en daar werd het al minder door. Heb toen informatie hier en op sites van leveranciers van KVV zoals Haaksbarf e.d. gezocht daarna een paar rollen geprobeerd van vriendin die al Lotgering gebruikte en toen geen slechte ontlasting meer.

Dus ik raad het aan.
Door Laura1901
#2410944
Ik heb geen ervaring met lotgering maar mocht je eens wat anders willen proberen.
Op de AA-landen verkoopt pets place kvv, ik dacht carnibest en in holtenbroek verkoopt de jumper ook diverse merken. :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door