Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door pike
#2404240
Mijn honden krijgen af en toe een halve lamskop (zonder huid). Ik geef er altijd wat pens bij en dat gaat altijd prima.
Ik heb nu reekopjes. Die zijn wat kleiner, zitten nog in de vacht, oren er nog aan. Iemand enig idee of die reekopjes qua hardheid overeenkomen met een lamskop? En zou er nog pens bij moeten als de vacht er nog omheen zit?
Gebruikersavatar
Door pike
#2404979
Mijn gevoel is anders  :-[ ik denk: een betere inpakker dan haren kan je niet bedenken.
Maar ik heb evengoed maar wat pens erbij gegeven  ;)

Overigens riep die reekop bij Pike wel wat oerinstincten op; ná de maaltijd zat hij midden in de kamer te huilen als een wolf  ;D ;D ;D
Iemand die dit gedrag kan verklaren?  ??????
Gebruikersavatar
Door koekje
#2404992
Ah, Sien doet ook zoiets!
die huilt alleen niet als kat zijnde, maar loeit wel (zal ook wel niet horen als kat zijnde  ;D ).

Loeien doet Sien alleen met dingen die heel erg geweldig lekker zijn, zoals konijn, parelhoen en gisteren ook ineens met een stukje kalkoenvlees.
Loeien gebeurt na de maaltijd, als het lekker is. als het nog een stapje verder gaat, loeit ze ook halverwege de maaltijd. Dat is dan dezelfde loei als ze doet als ze met haar grijze speelmuis aan het spelen is en het klinkt dan als 'ik heb hem gevangen!'. Ze loopt dan ook in jaaghouding met het betreffende stukje in de bek en loeit dan meer binnensmond, maar nog wel hard.

Dus ik denk dat Pike het erg lekker vond.
Door nienk
#2404996
ík denk dat ie zich afvroeg waar de rest van het ree was?

haha nee, vertoonde hij niet meer 'dit was heel lekker' gedrag als rollen en bek poetsen?
Door Lizzy
#2405013
Oh sorry, ik had alleen vraag 1 gelezen en over de rest heen gelezen. Ik denk dat de haartjes wel een heel goede inpakker zijn. Of het genoeg is? Ik vind het niet gek, dat je er toch wat pens bij hebt gegeven.
Gebruikersavatar
Door pike
#2405264
nienk schreef: ík denk dat ie zich afvroeg waar de rest van het ree was?

haha nee, vertoonde hij niet meer 'dit was heel lekker' gedrag als rollen en bek poetsen?
Nee dat doet hij zelden, alleen als het nogal vet was zoals bijvoorbeeld zalmkop. Na het eten gaat hij "normaal" gesproken altijd op zijn kussen rijden  :biggrin2:

En tijdens het eten heeft hij echt geen tijd om een demo wolvengehuil te geven  ::)
Lizzy schreef: Oh sorry, ik had alleen vraag 1 gelezen en over de rest heen gelezen. Ik denk dat de haartjes wel een heel goede inpakker zijn. Of het genoeg is? Ik vind het niet gek, dat je er toch wat pens bij hebt gegeven.
Ben benieuwd morgen hoe het afgewerkte produkt er uit ziet  ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door