Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lightning
#2401587
nou na 3 maanden merk ik dus WEL dat het erin zit. Hebben jullie ervarngen mee dat het dan een hond word die je achter behang kan plakken? Hij is al geen makkelijke pik zeg maar, maar dat konden wij handelen, maar nu? nu kunnen wij heb achter het behang plakken en soms bekruipt ons het gevoel van: misschien moet hij maar weg... Dat ebt wel weer weg als ik denk van ja maar als die chip is uitgewerkt is hij weer zichzelf. Maar ik hou dit niet nog 9 maanden vol (als ik pech heb en het nog zo lang werkt). Zijn er ook andere dingen die je kan doen? ik heb het ook voorgelegt aan de dierenarts en die gaat de fabrikant bellen.

Ok hij heeft ook wel andere dingen hij is erg op eten gericht en meer in de zin hij wilt altijd eten. steelt zelfs als ikniet op let uit Kyra haar etensbak het vlees. Dus we staan er bovenop als we eten nerzetten. Ook is hij sloperig en hij sloopt nooit wat maar nu? zijn vacht is een drama. een hond is wel eens in de rui, maar zo erg als dit nog nooit mee gemaakt, ik kan gewoon 2 keer per dag stofzuigen en nog liggen er bergen haar en het stopt ook niet.

enige voordeel nu vandie chip is dat hij kyra niet meer probeerd te dekken eens in het half jaar, maar dat neem ik voorlief als die is uitgewerkt. ik weet wel dat ik hem nooit castreer :-[.
Door lightning
#2401650
Hij is veel feller als normaal, ik weet dat hij pittig is maar nu is het echt om gekvan te worden. luisteren? nee hoor die bananen zitten prima in zijn oren. ook doet hij andere dingen. Hij loopt me steeds meer achterna zodra ik al voet op de grond zet staat hij op. nu voor het eerst ging ik naar boven en hij zat ook in ene boven. doet hij anders nooit.

mijn da is aan het vragen of hij te verwijderen is zonder dat er andere problemen gebeuren met zijn lichaam. Daarbij zou hij gezocht moeten worden met echo, maar als hij is gaan zwerven zie ik niet zitten om hond overal kaal te scheren om die echo te kunnen doen :-[
Door lightning
#2401655
Ja in het begin, maar hij zit er al 3 maanden in. Het is een chip van 6 maanden waarvan ik weet dat sommige langer kunnen werken. ze had er ook 1 kunnen doen die al een jaar werkt, ben blij dat ik die niet gekozen heb,
Door danielle1980
#2401661
misschien werkt ie nu pas goed...
want ik heb echt heel veel ervaring met het implantaat en dit gedrag ken ik echt alleen maar als het juist gaat werken :-\
Door lightning
#2401672
Mijn da zei dat het alleen erger werd de eerste 6 weken (ongeveer) aangezien hij er nu 3 maanden in zit leek me dat we dat al vorobij waren.... In het begin merkte ik totaal niks aan hem, maar dit gedrag staat ons niet aan :-[
Door lightning
#2401679
Pff nog 3 maanden dit gedrag is niet fijn. Wil hem achter behang plakken maar heb geen behang :biggrin2:.


Nee castreren doe ik ook niet. deed die chip niks positiefs bij je hond?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2401682
dit gedrag van hem word wel minder hoor...
nee niet veel positief moet ik zeggen......was de bedoeling dat ie wat liefhebbender ::) :biggrin2: zou worden maar ipv enkel reuen op te vreten vrat ie teven ook op :o  daarbij werd ie zo onzeker als wat...
nu inmiddels 2 jaar verder, hij is ouder en veel gemoedelijker!! zonder chip en zonder castratie
Door lightning
#2401686
Word wel minder? Nou kan bijna niet wachten dan :P.


Rainbow is nu 4,5 jaar oud hoe oud is jou hond dan??

Nee castreren doe ik zeker niet....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door