Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#2400647
Ik twijfel... Kleine Saar moet a.s. vrijdag de 9 weken enting. Laat ik nou de volledige enting zetten of ga ik vragen in gedeelten te enten? of kan dit niet?
Ik weet, er is veel en genoeg over gevraagd en geschreven, maar toch... Aan de ene kant wil je haar beschermen, aan de andere kant pomp je er troep in  :-\ Ik heb ook zowel een beroerde Bas-pup als Lizzy-pup gehad dus ik zie er nu al als een berg tegen op. Heb al gedacht te beginnen met echinacea ofzo...
#2400655
Ik kan je geen advies geven, alleen vertellen wat ik heb gedaan: met 9 weken alleen Parvo en met 12 weken DHP.
Ilan wilde ik pas met 16 en 19 weken voor Lepto laten vaccineren, maar toen even geteld wanneer hij dan beschermd zou zijn: vanaf half augustus. I.o.m. Tannetje besloten dat dat niet zoveel zin zou hebben.
Als ik voor volgend jaar Lepto wil laten vaccineren doe ik dat in maart en sowieso gaat hij in juni getiterd worden voor de overige ziektes.
#2400986
Hoi Jantina,
Juma is de eerste keer ingeent met ''DP'' op de leeftijd van 8 weken. Zonder ''H''.
3 weken later zou zij in theorie de DHPPi-L hebben gekregen, dit als ik had gehandeld volgens DA-richtlijn.

Door die Giardia toestand is dat uitgesteld en heeft zij met 18 weken haar enting DHP gekregen.
Ik geef geen 2e enting DHP, dat is niet nodig als de pup haar eerste enting DHP nà de 10e leeftijdsweek krijgt toegediend.

Andere entingen zoals Pi en L laat ik niet zetten.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door