Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door kaszi
#2400543
was afgelopen weekend in Frankrijk en daar lieten ze me een stuk maag zien: feuillettes.
De honden zijn er dol op. Het is heel wat fijner dan pens, leek er wel wat op.
Zou het boekmaag kunnen zijn?
Ga volgend weekend weer naar hen en krijg wat mee. Is wel een gekuiste witte vorm, denk voor menselijke consumptie.
Door Annemarie Rijnveld
#2400564
Ohja als het wit is, is het idd. ''gekuist'', dus voor menselijke consumptie.
Fransen eten net als Italianen pens of boekmaag, om het even.

Boekmaag bestaat uit dunne velletjes, net als de pagina's van een boek, vandaar de naam.
Door syiryo
#2400603
job schreef: de inhoud is een stuk verder verteerd, nog net geen poep maar wel net zo lekker
en bovendien pro/prebiotica.  :biggrin2:
wahooo.. ik hoef t ook niet te eten, maar als puppemans t maar lekker vindt  :biggrin2: :wavetowel2:
Door kaszi
#2400620
dat weet ik dan weer, job heb bij jou 2 kg besteld voor 18 augustusom te proberen en vrees dus dat het wat weinig zal zijn. Volgende keer maar meer bestellen.

Krijg vrijdag wat gebleekte mee naar huis kunnen ze al eens proeven, maar de ongebleekte zal ongetwijfeld veel lekkerder zijn.

Misschien dat ik de gebleekte zal drogen.
Door Annemarie Rijnveld
#2400698
Naomi M. schreef: hmmmm, hoe het eruit ziet, ok, maar hoe ruikt het  :-\ ???
Gaat de geur nog ehhhh verder dan pens  :puke:?
Hai, nou laten we voorop stellen dat ik niet fijnneusgevoelig ben, en ik vind lamspens niet stinken (deze is echt officieel heel vuil)
mijn boekmaag is schoner dan die op het fototje, desondanks houdt mijn slager bij hoog en bij laag vol, dat ie alleen is uitgespoeld (ffies vlug), ik verwachtte een ongelooflijke meur, maar tot mijn blijde verrassing stonk het niet, ik vind het zoetig ruiken!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door