Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Nathalie
#2397848
Geen idee of het hier goed is.... maar dat merk ik wel :-[
Ik zat te twijfelen tussen hier en vraag en aanbod
Bij mijn volgende bestelling Darf KVV heb ik wat kippennekjes besteld. Biologisch per 3 verpakt. Van Bandit.
Als de dames en heer dit toch enig sinds als prettig kunnen bestempelen :) krijgen ze dit natuurlijk vaker.
Maar om dit in zakjes van drie te doen, ze zijn wel met zijn drieeen dus dat is wel net zo makkelijk :-) maar natuurlijk veel duurder als dat ik het bv per kilo zou kopen.

Nou zag ik bijvoorbeeld in een andere post biologische kippennekken 5 kilo voor 6.25.
5 kilo, hoeveel zijn dat er dan ongeveer?
Dat is in iedergeval een stuk goedkoper als een zakje van 3 voor nog geen 2 euro.

Is dit dan bevroren? Ik haal dat eigenlijk niet uit de tekst van de post. Of kan ik dit nog zelf gepositioneerd invriezen.
Gebruikersavatar
Door koekje
#2398176
Dingen van een winkel zijn meestal bevroren. Dingen via BP die 'ergens' vandaan worden gehaald, kunnen nog wel eens niet bevroren zijn. Even navragen bij de ritselaar in kwestie.
Biologische kippennekken zullen wel een beetje groter zijn dan niet-biologische, dus ik vind dat moeilijk gokken hoe veel er dan in 1 kilo gaan. Maar je kan zelfs eens zo'n bionek wegen.
Door Parelridder
#2400093
Ik lees dat je bij een DARF verkooppunt koopt? Die kan je ook Eko kippennekken leveren van DARF. Mogelijk moet je dan 1 doos (5 kilo) afnemen, maar het zit daarin verpakt per 250 gram.
Door Nathalie
#2400133
Wat een goede tip! Als ze het lekker vinden ga ik mijn verkooppunt eens een mailtje sturen.
Ik heb nu drie zakjes van bandit om te proberen.
Ik verwacht dat Sinister zich na een beetje aarzelen als een ware tijger aan de slag gaat. Doro gaat er denk ik ook wel voor. Maar Tesla.... Ik heb ze laatst ook wat kipfilet gegeven en voor haar moest ik het echt fijn snijden en door haar darf prakken. Het is wat dat betreft een mutsje. Alles wat onbekend is, is eng.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door