Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Sieppus
#2393623
Ik heb mijn allergische hond een korte periode op Barfmenu eha, maar ben gestopt omdat hij erg moeilijk poepte en zijn drollen erg wi waren.
Ook zaten er naa mijn mening erg veel botsplinters in, en aangezien hij niet kauwt was ik bang dat er iets zou blijven hangen.
Wat is een goede vervanger?
Door nienk
#2393667
er zijn relatief veel honden die op Tinlo Barfmenu wat hardere ontlasting krijgen. oplossing is om er wat spiervlees of orgaan bij te voeren. maar dat kan lastig te krijgen zijn van eend.

Carnivoer heeft ook een erg mooie eend kvv.

Carnibest ook, maar pas dan wel op dat je de Eend Diabetes neemt, in de gewone Carnibest eend zit rijst.
Door Sieppus
#2393695
Even opgezocht, maar daar zitten groentes in en dat kan ik niet voeren ivm eliminatie dieet. Eendjes vangen in het kanaal dan maar?  :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Sieppus op wo 11 jul 2012, 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Sieppus
#2393740
Er zitten helaas geen leveranciers in de buurt, ik heb geen auto ter beschikking.
Ben al op zoek naar hele eenden of konijnen. Zonder vacht of veren...
Door nienk
#2393788
in carnivoer zitten inderdaad geen groente. in carnibest diabetes ook niet. (zie websites van beide merken voor correcte informatie!)

waar woon je? heb je grote vriezer ruimte? wellicht kan je mee bestellen met een groepsbestelling bij jou in de buurt. of bestellen bij een webshop die geen al te hoog lever bedrag hebben.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door