Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2392319
nu de titel zegt t, ben op zoek naar dierenarts die goede officiële foto's kan maken in die regio...hoef niet binnen 10 min, maar rond half uur zou wel fijn zijn ong...
iemand die het zonder roesje doet en ook nog redelijk je kan vertellen wat de uitslag zal zijn van de foto's...

zelf kan ik alleen eersel adviseren namelijk lol en dats wel erg uit de richting, maar daar weet ik gelijk hoe en wat qua uitslag zal zijn na alle waarschijnlijkheid, dus vind ik ideaal.
Laatst gewijzigd door danielle1980 op di 10 jul 2012, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
#2392543
Je zou bij de dierenartspraktijk Hopmans in Roden kunnen proberen? Mijn hond is daar vorig jaar geweest voor rugfoto's, allemaal zonder roesjes of poespas. Ik vond het heel prettig, de hond wat minder, maar die had ook behoorlijk pijn en moest in een houding liggen die niet fijn voor hem was op dat moment. Maar hij kwam wel weer jolig terug en hij vond de dierenarts nog steeds aardig :D
#2392643
Mijn aardrijkskunde is niet wat het geweestb is, maar dan is Roden toch nog te overbruggen? Van Hopmans ken ik goede ervaringen: grote fokkers die daar al járen zeer tevreden klant zijn. Echt dichterbij Groningen zou ik eerlijk gezegd niets weten... Voor de officiele foto's - is toch maar eenmalig - zou ik de mensen proberen te motiveren die afstand toch maar te rijden. Beter in één keer goed, dan het gedoe en ook de stress van een herbeoordeling na een jaar omdat een foto minder deskundig was.
#2394442
Onze hond is ook bij Hopmans geweest voor foto's van de schouder en de elleboog en deze werden zonder roesje gemaakt. Hij is uiteindelijk hier ook geopereerd. Hopmans heeft een praktijk in Roden maar ook in Hoogkerk. Wij hebben echt meerdere goede ervaringen met deze praktijk en voor ons is het altijd de moeite waard om bij serieuze problemen naar Roden of Hoogkerk te rijden. 
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door