Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door tiny
#2392581
Vandaag zijn we met alle 3 onze kooikertjes naar Otterlo afgereis om een titerbepaling te laten doen. En dan ging heel erg goed, behalve dan dat de pup ontzettend veel moeite had om zijn pootje even stil te houden. Maar het is gelukt.

Tessa, die vandaag 13 jaar is geworden heeft van alles meer dan voldoende en hoeft volgens Tannetje de eerste 6 - 7 jaar niet ge-ent te worden. Dubbel hoera dus. :birthday:

Rosco heeft van alles nog voldoende en wordt over een jaar twee weer een keer getiterd omdat de titer aangaf dat de antistoffen voor hondenziekte dan teruggelopen zou kunnen zijn.

En onze dappere pup z'n titer gaf blanco voor hondenziekte en een verminderde parvo, dus die heeft zijn 2e enting DHP nu gehad. Over 4 weken wordt hij weer getiterd om te kijken of deze enting goed aangeslagen is.

Ik ben dus blij verheugd dat ik niet klakkeloos deze roedel heb laten enten.
#2392868
Wij zijn ook van plan aankomend jaar Luna te laten titeren.
Waar weet ik nog niet dat moet ik nog even uitzoeken.
Ze is afgelopen januari ingeent en zou dus, volgens haar boekje in jan 2013 weer moeten, maar het zal dus titeren gaan worden,....geen rommel erin die er niet in hoeft, zeker niet met haar gesteldheid.

Fijn dat jouw honden er weer even lekker tegenaan kunnen,...
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door