Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2391451
vraagje, ik weet niet of dat hier goed staat, haal het anders maar weg....
Wie kent er een goede islamitische slager in Amersfoort? ik vind er wel een aantal op internet, maar zonder eigen website dus voor mij lastig te beoordelen. En omdat ik normaal gesproken niet bij een islamitische slager kom....sowieso hoef ik eigenlijk nooit boodschappen te doen haha, maar dat is weer een ander verhaal!
#2391762
De naam moet ik je schuldig blijven, maar het is een Marokaan. Hij verkoopt daarnaast ook levensmiddelen en fruit (voor het laatste ga ik altijd even bij hem langs als ik naar de stad moet). Ik ga even voor je zoeken, want na veertien jaar weet ik nog steeds niet hoe de straten heten hier in de stad.  :-[
Laatst gewijzigd door Eranthe op ma 09 jul 2012, 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.
#2391778
Weet je de Flierbeeksingel/Kamp rotonde waar die stier als kunst staat? Een stukje terug (aan de overkant) bevindt zich een straatje met allerlei winkels o.a. een videotheek, pizzeria. Daar bevindt zich ook de Marokaanse winkel die vlees verkoopt. Op de Kamp zelf bevindt zich een Turkse winkel die o.a. ook vlees verkoopt, maar ook hier weer veel te duur. Je herkent de winkels overigens aan het vele fruit wat ze voor hun deur uitstallen.
Laatst gewijzigd door Eranthe op ma 09 jul 2012, 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
#2391781
ja ik weet waar dat is. Feitelijk is dat dan het Neptunusplein toch?
nou, als ik weer eens in de buurt ben, ga ik wel eens kijken, maar het is dus niet de moeite waard om er speciaal voor te rijden he...
jammer hoor. ik vind het zo moeilijk om spiervlees te scoren, mijn vriezer is gewoon te klein (geen kans op een erbij) dus het blijft zoeken, ook om de variatie qua diersoorten erin te houden. Momenteel geef ik alleen paard, rund en kalkoen.
#2391796
Die op het neptunusplein is niet behulpzaam, weet niet eens wat zijn prijzen zijn hij deed al moeilijk toen ik om gewoon vlees vroeg wat ik aan de hond kon voeren, begon in een taal te brabbelen wat ik niet begrijp :-X  Dus ben de winkel gewoon weer uitgelopen!
Er zou er ook 1 op het euterpeplein moeten zitten maar daar ben ik nog niet geweest.
#2391867
Eranthe schreef: Heb je al eens overwogen om mee te bestellen met lijntjes die lopen op de Barfplaats?
hoi, ik bestel soms mee hoor! Maar omdat mijn vriezer zo klein is, moet ik vaker kleine hoeveelheden bestellen. Dan zou het handig zijn als ik iets in de buurt heb, waar ik zo af en toe wat kan halen. Nu heb ik nog maar voor een week liggen terwijl er pas 28 juli weer spiervlees (van een lijntje jaja  ;D) mijn kant op komt!
#2391868
lachnat schreef: Die op het neptunusplein is niet behulpzaam, weet niet eens wat zijn prijzen zijn hij deed al moeilijk toen ik om gewoon vlees vroeg wat ik aan de hond kon voeren, begon in een taal te brabbelen wat ik niet begrijp :-X  Dus ben de winkel gewoon weer uitgelopen!
Er zou er ook 1 op het euterpeplein moeten zitten maar daar ben ik nog niet geweest.
euterpeplein is wat dichterbij voor mij! Ga ik anders daar eens kijken vrijdag. Thnx Chantal  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door