Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door syiryo
#2387550
Hoi,
puppemans is op vitaminejacht geweest en heeft mn fruittuin geplunderd, alle (groene)aardbeien/kersen/frambozen zijn weg !! (ook de halve plant) m.a.g. dat ie aan de race is :-\. Nou had bij onze vorige hond de dierenarts aangeraden bij diarree de hond over te zetten op gekookte wortelen.. Iemand daarvan gehoord of een beter idee?. Of gewoon lekker op zn barfhap houden en kijken of t lichaam de boel zelf weer regelt?

Fruitloze ik... :-[
Door 202Spots
#2387572
Ik weet niet van gekookte wortel, maar 'n paar eetlepels gekookte en gepureerde pumpkin door 't eten, helpt tegen diarre en ook met verstopping.
Ik weet niet of jullie deze pumpkin in blik hebben? er is er ook eentje om  pumpkin pie te maken en die moet je NIET hebben, maar de 100% pure pumkin is de goeie.
Afbeelding
of wannee je ze kan vinden,dan kan je de verse zelf kokenAfbeelding
success..
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2388602
syiryo schreef:
Fruitloze ik... :-[
:roflmao:

Ik zou gewoon afwachten, ja het kan zijn dat hij (even) aan de diarree is, maar het lichaam zal dat zelf verder regelen.
Gekookte wortelen tip heb ik nooit iets over gehoord, ik geef als mijn honden aan de diarree zijn rijstewafelkoek(en), makkelijk in gebruik, kan je lang droog bewaren voor het geval dat.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door