Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door 202Spots
#2385413
Vanmorgen eerst de hechtingen er uit en toen gesprek met Dr,Bill gehad..
Met Bo ziet alles er heel goed uit en wond is mooi genezen.
Toen heb ik heb hem gezegd wat ik wilde zeggen en hij vond het niet allemaal leuk,maar dat maakte mij niks uit.
Hij had idd gelijk na de eerste report terug gebeld om andere testen te doen,maar ze hadden hem Donderdags
pas terug gebeld,en toen was ie dus niet aanwezig en was vandaag weer terug.
Voordat ie met mij kwam praten,had hij naar Utah gebeld,maar toen kon ie de persoon daar niet te pakken krijgen,dus hij zou me bellen wanneer hij wat hoorde..
Ik zit de hele dag te wachten, en verbaasd dat om 8:30 vanavond toch de telefoon ging.
Ze hadden tissue van 3 verschillende gedeeltes nagekeken,en er is alleen maar lymphnode tissue aanwezig,
geen cancer gevonden, maar wel 'n grote infectie...dus ze adviseerde dat Bo voor de zekerheid toch nog 'n
AB kuur zou moeten doen, daar was Dr.Bill het ook mee eens, dus daar gaan we morgen dan maar mee beginnen.
Ik ben blij dat we eindelijk de uitslag hebben, Bo heeft geen cancer, hij voeld zich prima,en na deze ellendige week
voel ik me nu ook beter omdat we 'n happy ending hebben.
Bedankt voor alle duimen en goeie gedachtes.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door