Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door olivia
#2385023
Hallo ik ben martine en nieuw hier op de site.
Ik heb twee schatten van honden Cooper een boxer van 4 jaar en een fransbulletje fenna van tien maanden.
We hebben ze onlangs op versvoeding gezet in dat gaat prima.
ze eten beiden zeer graag de tammenga vleescompleetmix en gaat heel goed met ze.
Maar nu zou ik er nog een ander merk bij willen geven met cooper helemaal geen probleem die eet alles en heeft geen last van iets.
Maar met Fenna dat is iets anders ik had de dinapet barf gegeven ja niks voor ons meisje, daar gaat ze direct van overgeven.
Dan maar is shaweca dat gaat goed maar mede ze deze stoppen met produceren ook weer geen optie.
Ja nu alaska geprobeert eet ze wel maar niet met volle overtuiging wat zou ik doen nog even volhouden of alleen tammenga geven.
Wat ze ook wel lust is de dogpowerrrr daar heb je de penscompleet in en de vleescompleet.
Is dit voldoende ik dacht aan de alaska om dat daar ook groenten in zaten en je de zalm er ook van hebt.
ik weet dat je met de alaska moet afwisselen om compleet te zijn met haar voeding maar dan moet ze het wel willen eten natuurlijk.
Dus nu hoop heb dat jullie mij hier mee verder kunnen helpen.
Groetjes

Martine fenna en Cooper :)
Door olivia
#2385087
Haaksbarf lust ze ook niet en van tinlo hebben ze beide moeilijkheden met de ontlasting.
Toch bedankt voor je antwoordje.
ik ga nog verder opzoek naar andere kvv merken en hopelijk lust ze er wel eentje van.
welke kan ik nog vergelijken met deTammenga en de Shaweca en dan nog de dogpowerrr.
Door M@rina
#2385130
Ken je darf eko?
Ze hebben 2 complete kvv's  1 met kip, lam geit en rund en 1 met eend, rund en lam.  Ze hebben ook malingen van Lam/kip en van Kip/geit. zeker voor kleinere honden een prettiger "verpakking", 1 doos met blokjes van 200 á 250 gram

Zowel tammenga als darf eko wordt door mijn honden allebei goed gegeten en verdragen en er zit 1 verschrikkelijke miepert bij.
Door olivia
#2385135
Dat kan ik ook nog een keertje uitproberen.
Misschien lust ze dat wel alleen het mag niet te fijn gemalenzijn want dan haalt ze haar neus op.
En dinapet barf is juist zo als een prepare gemalen heel plat dus en dat wil ze echt niet eten. ;)
Door Limpy
#2385157
Je zou de nieuwe merken ook eens kunnen mengen met de tammenga of deed je dat al?
(te beginnen met 3/4 tammenga, 1/4 nieuw merk en dit dan afbouwen)
Door M@rina
#2385167
Darf is net iets minder rof dan tammenga, maar ook niet heel fijn, ik vond dat van Alaska ook niet zo prettig, het lijkt wel paté Die miepert hier wil ook niet te fijn gemalen voer.
Door olivia
#2385193
ahja dat ik er zelf nog niet aangedacht heb ik kan het ook een beetje mengen.
Misschien is dit wel een oplossing.
Bedankt voor de tip. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door