Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#235138
Binnenkort gaan we er met de honden een midweekje tussenuit. In het huisje waar we heen gaan zit geen vriezer en er zit geen CB of Bibi adresje in de buurt. In de nabij gelegen supermarkt hebben ze wel Rodi, maar dat weigeren die verwende nesten van ons te eten. Nu verkopen ze daar (in die supermarkt) ook gewoon het normale assortiment vlees zoals bij de slager. Kan het kwaad om de honden 3 daagjes alleen dingen zoals kippenpoten & -vleugels, riblappen, gehakt, afsnijdsels, enz aangevuld met yoghurt en evt. wat fruit te geven? Eenmaal weer thuis gaan ze gewoon meteen weer aan de CB.
#235148
;D Wat een verwende nesten heb jij zeg ;). Maar waar maak je je druk om? Jou geplande menu voor 3 dagen klinkt heel afwisselend en al zou je ze 3 dagen lang alleen kippenpoten geven (moeten ze natuurlijk wel gewend zijn om botten te eten), wat dan nog, in 3 dagen loopt een hond echt geen tekorten op hoor. Je kan ze ook een dag een hele kip geven.
Veel plezier :).
#235185
Audrina schreef: Kan het kwaad om de honden 3 daagjes alleen dingen zoals kippenpoten & -vleugels, riblappen, gehakt, afsnijdsels, enz aangevuld met yoghurt en evt. wat fruit te geven?
Nee, kan geen kwaad hoor. Vind het nog behoorlijk uitgebreid eigenlijk ;).
Laatst gewijzigd door Lizzy op wo 05 jan 2005, 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.
#235238
Mooi. Kunnen we dus ff lekker onbezorgd op vakantie. :) Ik wilde zo min mogelijk spullen meeslepen, anders zou ik inderdaad best voor de eerste 1 of 2 dagen Carnibest mee kunnen nemen. Maar ik denk dat de honden het helemaal niet erg zullen vinden, zo'n afwisseling op het menu. ;) Bedankt voor de reacties allemaal. :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door