Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#2383227
Ik geef Pinkel net buiten haar eten (ze eet buiten want ze slingert tegenwoordig iedere hap 5 keer rond en de spetters vliegen echt om je oren). Ik hoor een kabaal, ligt Pinkel stuiptrekkend op de grond :o :o :o :'( :'( :'( :'(

Dus ik ren naar buiten, kijk in haar bek, die is leeg en met dat ik haar optil, komt ze weer bij, staat ze op en loopt ze een rondje tuin alsof er niks gebeurd is........

Ik ben me kapot geschrokken, echt waar, zit te beven achter m'n buis..... Het gaat sowieso niet zo goed met Pinkel (ze wordt begin oktober 15 jaar maar ze begint haar uiterste houdbaarheidsdatum wel een beetje te naderen zeg maar) maar ik dacht echt dat haar laatste seconden geslagen was.....

Nou, snap je nou zoiets? Ik denk dat het alles bij elkaar echt maar een paar seconden geduurd heeft en ze loopt weer rond alsof er niks gebeurd is!
Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#2383240
Oh gedver Lizzy, je schrikt je dood he, kost je inderdaad je hart  :'( :'( :'(

We hadden het van de week nog over dat Pinkeltje toch wel erg oud aan het worden is, ik hoop dat je nog een tijdje van haar mag genieten  :-*
Geef haar maar een voorzichtige knuffel van me en nemen jij en Leo er ook maar eentje  :-* :-*
Door Lizzy
#2383258
Ze ligt inmiddels in d'r mandje te slapen. Nog steeds alsof er niks gebeurd is. Nou ja, pfft, ik hoop dat het even een kleine korte kortsluiting was en we dit niet meer mee gaan maken. Ahhhh, oud bessie :smitten:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door