Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door nienk
#2381972
ik heb maandag wat wild konijn karkas en eendennekken gekocht. dat heeft eerst in de badkamer gehangen omdat ik dacht dat ik het dezelfde dag nog zou portioneren, maar dat kwam er niet van. toen in de koelkast, en uiteindelijk in het vries gedeelte van mn koelkast, waar het net niet helemaal bevroren blijft, voornamelijk de bovenkant ontdooit. de rest is denk ik nog wel bevroren. dat was dus maandag, het is nu donderdag. wat denken jullie? porties maken en invriezen, of weg gooien?
#2382093
Even naar de kleur kijken ? Wild konijn is normaal mooi roze -rood . Als dat sterk afwijkt dan kan je altijd nog bekijken /beslissen wat je ermee gaat doen
( Al zal de hond zelf er geen probleem mee hebben , met een wat ""rijpere lucht ""  :biggrin2: )
Door nienk
#2383727
de eendennekken waren nog bijna helemaal bevroren en roken prima, die zijn dus in porties in de vriezer gegaan. het wild konijnkarkas ligt in de vriezer en gaat als het vuilnis is de vuilnisbak in, dat rook helaas niet meer goed en zag er ook een beetje grauw uit. jammer, want heel erg mooi spul en niet goedkoop... maarja, mijn eigen schuld. iedereen dank voor de antwoorden!
Door nienk
#2385015
Senta schreef: voedingswaarde heeft het niet meer, dus opnieuw invriezen? ja het zou niet in me opkomen zou het zo opvoeren, of het moet stinken.
hoe bedoel je dat het geen voedingswaarde meer heeft?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door