Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#2381482
Wij hebben Mowgli in het begin gewoon steeds gevoerd zodra hij aangaf honger te hebben. Als ik me goed herinner was dat gemiddeld 5 tot 6 keer per dag  30 gram. Voor ons was het geen probleem, omdat wij allebei vanuit huis werken.
#2381492
Ik heb Plien in het begin ieder uur gevoerd. Maar dat was iets anders omdat zij naast ondergewicht ook niesziekte had. Als ze iedere 2 uur at, at ze te grote porties voor haar maagje, en kwam het er weer uit. Zodra ze beter was heeft ze onbeperkt te eten gekregen, en dat was in het begin wel meer dan 10% van haar lichaamsgewicht.
#2381682
Sien heeft als baby met te weinig formaat en te weinig gewicht ook in veel porties eten gekregen, iig meer dan 4 porties per dag. Dat was geen rauw (ik gaf toen blik en brok) en ik weet ook niet meer hoeveel.
#2383563
Hier waren ze ook zo zwaar, eerste week 4x neergezet per dag, 2e week 3x per dag en nu zijn ze 9 of 10 weken en gaan vandaag 2x per dag doen, want gisteren en eergisteren aten ze de 2e ronde erg weinig. Ze eten hier heel veel, ik zet gewoon onbeperkt neer, als ze weggaan bij het voer gaat het weer de koelkast in.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door