Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#2378559
Welke is nou beter??

Op dit moment heb ik deze, en die bevalt heel goed.

- Canine Corta-RX Ultimate Solution 8 oz (http://www.healthypets.com/cacopl8oz.html)

Maar er is ook deze, in een grotere fles en dus ook goedkoper.

- Corta-flx Rx Ultimate Solution 32 oz (http://www.healthypets.com/cacowicr32oz.html)

Nu heb ik net ergens gelezen dat de bovenste (die ik nu dus gebruik, sterker is dan de literflessen. Wat is nu wijsheid bij een vervolgbestelling. Ik wil deze link ook door gaan geven aan iemand anders die het nog nooit gebruikt heeft, en dan wil ik wel de goede doorgeven.
Door ulla
#2378855
Ik heb hier voor mij staan de Canine Corta-FLX  Rx Ultimate Solution, dat is een fles van 946 ml.
Onderaan de fles staat op het etiket: With Devil's Claw-Yucca-Collagen en Creatine. ;)
Door ulla
#2378873
Het staat op de fles dus daar mag je vanuit gaan. ;)
Ik heb het jaren met goed resultaat gebruikt bij een reu met artrose, nu geef ik het aan een oude teef die wat stijf wordt.
Kan er nog niets van zeggen ze krijgt het sinds 4 dagen.
Door 202Spots
#2379075
tt-tjes schreef: En waar lees jij dan dat er devils claw en creatine in zit? Ik kan dat niet vinden.
Bij de kleine fles staat het boven de afbeelding van hond,      ~    bij de grote fles helemaal onderaan op het etiket
Afbeelding Afbeelding
Door flodder en dwarrel
#2379089
tt-tjes schreef: Welke is nou beter??

Op dit moment heb ik deze, en die bevalt heel goed.

- Canine Corta-RX Ultimate Solution 8 oz (http://www.healthypets.com/cacopl8oz.html)

Maar er is ook deze, in een grotere fles en dus ook goedkoper.

- Corta-flx Rx Ultimate Solution 32 oz (http://www.healthypets.com/cacowicr32oz.html)

Nu heb ik net ergens gelezen dat de bovenste (die ik nu dus gebruik, sterker is dan de literflessen. Wat is nu wijsheid bij een vervolgbestelling. Ik wil deze link ook door gaan geven aan iemand anders die het nog nooit gebruikt heeft, en dan wil ik wel de goede doorgeven.
ik bestel de grote flessen per 2 dat is nml voordeliger en was de laatste keer ( zo'n 4 weken gelden ) 120 euro kwijt inclusief verzendkosten
Door tt-tjes
#2379202
Betaal je dan 40,00 aan verzendkosten? Als ik het omrekenen via wisselkoers kom je op 80,00 voor de flessen. Of moest jij nog invoer betallen?
Door tt-tjes
#2379307
Op de site staan ze voor 49,95 dollar per fles. Omgerekend naar euro's is dat 39,84, dus zeg maar 80,00 voor 2 flessen. Als jij dan 120,00 hebt moeten betalen dan is het in mjn ogen 40,00 verzendkosten.
Door flodder en dwarrel
#2379589
tt-tjes schreef: Op de site staan ze voor 49,95 dollar per fles. Omgerekend naar euro's is dat 39,84, dus zeg maar 80,00 voor 2 flessen. Als jij dan 120,00 hebt moeten betalen dan is het in mjn ogen 40,00 verzendkosten.
als jij dat zegt dan gloof ik dat helemaal  ;)
ik ben niet zo'n rekenwonder, weet wel dat ik voor dit bedrag 2 flessen corta rx uit amerika heb tegen 1 fles cortaflex hier in nl
Door ulla
#2379603
tt-tjes schreef: Betaal je dan 40,00 aan verzendkosten? Als ik het omrekenen via wisselkoers kom je op 80,00 voor de flessen. Of moest jij nog invoer betallen?
Je betaald de ene keer invoerrechten en dat kan rond de € 40,00 liggen, en de andere keer betaal je niets. ???
Door tt-tjes
#2379618
flodder en dwarrel schreef: als jij dat zegt dan gloof ik dat helemaal  ;)
ik ben niet zo'n rekenwonder, weet wel dat ik voor dit bedrag 2 flessen corta rx uit amerika heb tegen 1 fles cortaflex hier in nl
Nou, ik laat het de volgende keer ook uit Amerika komen hoor :biggrin2: Ik dacht alleen dat er verschil zou zitten in de kleine en de grote flessen maar dat is dus niet zo.
ulla schreef: Je betaald de ene keer invoerrechten en dat kan rond de ? 40,00 liggen, en de andere keer betaal je niets. ???
Dat weet je dus van tevoren nooit? Ook lekker dan.
Door ulla
#2379628
Nee dat weet je niet, pakje wordt afgeleverd, met een nota waarop het bedrag van de invoerrechten staan en dat mag je aan de deur kontant betalen.
Ik denk dat ik zo,n 8 keer Corta geleverd heb gekregen en daar drie keer invoerrechten voor heb moeten betalen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door