Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#2378469
Hallo allemaal,

mijn vraag is niet voor mezelf maar voor iemand op het kattenforum.

Heeft er iemand ervaring met deze dierenartsenpraktijk?
http://www.natuurlijkgezondedieren.nl/  Ze zouden in Amsterdam zitten (Zuid). 

De persoon waarvoor ik het vraag gaat zich ook even inlezen in vers, dus misschien komt ze zelf ook nog even langs wanneer haar registratie rond is. Deze DA-kliniek trok haar aandacht voornamelijk omwille van het titreren ipv blind enten. 
Dus iemand ervaringen hiermee?  Mag met betrekking op vers voer, maar ook in het algemeen?

Bedankt!!
Door Limpy
#2378682
Ben pas 1x bij Stefan Veenstra geweest voor da-dingen, ik vind hem wel okay - heel lief met dieren (limpy ging hem gelijk kopjes geven) Hij doet idd ook titeren.
Ik kom wel regelmatig in hun winkel (is da-praktijk annex natuurvoedingswinkel voor hond/kat (veel barf- en kvvdingen) met aardig en kundig personeel.

Voor da-ervaringen zou je ook eens aan Nienk kunnen vragen, zij loopt al langer met reus bij hem.
Gebruikersavatar
Door koekje
#2378691
Ja, ze zijn heel pro-vers.
Ik heb er eens naartoe gebeld toen ik geen gerbils bij Kiezebrink kon bestellen, want die waren daar op. Daar hadden ze ze dus ook niet, maar wilden het wel voor me bestellen voor de volgende keer. Dat heb ik niet gedaan, want hun leverancier is immers ook Kiezebrink, maar ze dachten verder wel goed met me mee. Ze kwamen met andere winkels waar die dingen ook worden verkocht. Die had ik zelf helaas ook al gebeld, maar de suggestie was goed.
#2378940
Ik ben daar vorige week geweest met mijn katten. Ik vond het fijn dat er veel tijd was, ik had ruim een uur voor 3 katten, en hoewel ik nu worstel met het alternatieve gedeelte (was wel bewust, omdat Jet regulier zo'n beetje uitbehandeld is) hebben we het ook expliciet over ontwormen, inenten en titeren gehad.

Kai en Jet worden volgend jaar getiterd, die entingen zouden nu zeker nog goed zijn (ik ben op eigen initiatief gestopt na de kittenentingen) en Plien is wél ingeënt omdat die als kitten niet volledig is ingeënt ivm ziekte.

Ze zijn inderdaad erg pro-vers, en tegen blind enten, tenzij duidelijk is dat een kat entingen mist.

Ik vond ook fijn dat de katten gewoon de gelegenheid kregen om zich te verstoppen en dat ze niet met geweld uit hun mandjes werden getrokken, maar Kai mocht er gewoon in blijven zitten en toen hij eruit moest komen mocht ik hem eruit lokken, en de dames zaten onder stoelen, al deed Plien af en toe een rondje. Maar ze vonden het al eng zat, in de mandjes, vreemde plek, vreemde mensen, taxi, maar omdat ze dus rustig zelf mochten bedenken wat veilig was, raakten ze niet in paniek. Ze mochten ook tijdens het grootste deel van de controle op mijn schoot zitten, vinden ze fijner dan een behandeltafel.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door