Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door jasmijn
#237243
hoe leer je een kat botten eten kan je dat ook doen met kippen nekken ???en is 2,50 per kilo voor kippen nekken veel. ???
Laatst gewijzigd door jasmijn op vr 07 jan 2005, 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#237394
2.50 is best wel aan de prijs ja.

Katten kunnen heel makkelijk kippennekken eten ze zijn niet zo heel erg hard, misschien kun je om ze te laten wennen even een nekje vasthouden.
Door Ollie
#237415
Ik betaal 1 euro per kilo, maar moet wel 10 kilo in een keer afnemen.

Kippennekken heb ik nog niet geprobeerd bij de kat, maar morgen krijgt hij een paar kleine stukjes!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#237533
Ollie schreef: Ik betaal 1 euro per kilo, maar moet wel 10 kilo in een keer afnemen.

Kippennekken heb ik nog niet geprobeerd bij de kat, maar morgen krijgt hij een paar kleine stukjes!
die kippennekken kun je gewoon een hele nek van geven hoor Ingrid, hoe het even voor hem vast.
Door Ollie
#237793
sylvia schreef: die kippennekken kun je gewoon een hele nek van geven hoor Ingrid, hoe het even voor hem vast.
Ik heb geen hele kippennekken.

We hebben destijds 10 kilo in een keer gekocht, en in hapklare brokjes geknipt, omdat de bullen ze heel doorslikken.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#237795
Ollie schreef: Ik heb geen hele kippennekken.

We hebben destijds 10 kilo in een keer gekocht, en in hapklare brokjes geknipt, omdat de bullen ze heel doorslikken.
O dat is jammer, als je weer gaat halen kun je dat knippen dan beter pas doen als je het gaat geven, dan kun je de katten hele nekken geven
Door Ollie
#237797
sylvia schreef: O dat is jammer, als je weer gaat halen kun je dat knippen dan beter pas doen als je het gaat geven, dan kun je de katten hele nekken geven
Ja was ook de bedoeling hoor, we zijn er bijna door, dus we zullen binnenkort wel weer eens wat gaan halen.
Ik vind alleen 10 kilo wel heel veel, want wij voeren niet zo heel vaak kippennekken omdat Belfi heel snel verstopt raakt!
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door