Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door charmed
#2375340
Sinds een maandje (na de operatie) begon Prudence ermee, ze begon te knagen op haar achterpootjes/voetjes. Inmiddels zijn ze al gedeeltelijk roze en kaal, wat kan ik hier op smeren, zodat de jeuk wegtrekt (van het bijten) en dat het kan helen?
Gebruikersavatar
Door Riek
#2375467
Ik zweer bij stop'nitch van summerwinds bij deze dingen.
Femke wil dit ook nog wel eens doen.
Maar één keer sprayen is voldoende om haar er af te laten blijven.
Door Toetkonijn
#2375473
Riek schreef: Ik zweer bij stop'nitch van summerwinds bij deze dingen.
Femke wil dit ook nog wel eens doen.
Maar één keer sprayen is voldoende om haar er af te laten blijven.
Waar kun je dat kopen?
Door charmed
#2375521
Riek schreef: Ik zweer bij stop'nitch van summerwinds bij deze dingen.
Femke wil dit ook nog wel eens doen.
Maar één keer sprayen is voldoende om haar er af te laten blijven.
Ik ken dat niet, ben idd benieuwd naar waar je dat kan kopen :)
Door tt-tjes
#2375536
Helaas kun je dat niet meer in Nederland krijgen.  Het is van Summerwinds en komt uit Amerika.
Ik zweer er ook bij voor dit soort dingen, net als bij hotspots.
Het is niet goedkoop, kost 25,00 per flesje, maar het is geweldig spul.\
Ik heb het nog een keer via via kunnen bestellen.  Als je wil kan ik nog een keer informeren of ik het nog kan krijgen.
Door charmed
#2375580
tt-tjes schreef: Helaas kun je dat niet meer in Nederland krijgen.  Het is van Summerwinds en komt uit Amerika.
Ik zweer er ook bij voor dit soort dingen, net als bij hotspots.
Het is niet goedkoop, kost 25,00 per flesje, maar het is geweldig spul.\
Ik heb het nog een keer via via kunnen bestellen.  Als je wil kan ik nog een keer informeren of ik het nog kan krijgen.
Dank je, je mag wel informeren of je er nog aan kan komen, zag dat de lotion nog wel beschreven staat op de site van Summerwinds
Door tt-tjes
#2375623
charmed schreef: Dank je, je mag wel informeren of je er nog aan kan komen, zag dat de lotion nog wel beschreven staat op de site van Summerwinds
Ja, dat klopt. Het is er gewoon nog maar vroeger had de fokker van Chendo het in het assortiment (zo ben ik er achter gekomen dat het geweldig spul is), en ook transgroom in België.
CHendo's fokker heeft deze shampoo's e.d. echter niet meer in het assortiment, en Transgroom heeft alleen de lotion uit het assortiment gehaald, waarschijnlijk omdat het niet zo veel verkocht werd.
Het is dat ik nog maar 1 flesje heb staan, anders had je het wel over kunnen nemen.
Ik zal eens informeren of ik het nog kan krijgen.
Gebruikersavatar
Door winni
#2377189
Mijn hond zit ook vaak (waarschijnlijk na kip) op d'r achterpoten te knagen/likken. Sudocreme (voor baby's) gewoon bij de drogist helpt direct!
Door keetje
#2377241
winni schreef: Mijn hond zit ook vaak (waarschijnlijk na kip) op d'r achterpoten te knagen/likken. Sudocreme (voor baby's) gewoon bij de drogist helpt direct!
Helaas niet altijd, hier heeft het niet geholpen,....
Door charmed
#2377340
tt-tjes schreef: Ja, dat klopt. Het is er gewoon nog maar vroeger had de fokker van Chendo het in het assortiment (zo ben ik er achter gekomen dat het geweldig spul is), en ook transgroom in België.
CHendo's fokker heeft deze shampoo's e.d. echter niet meer in het assortiment, en Transgroom heeft alleen de lotion uit het assortiment gehaald, waarschijnlijk omdat het niet zo veel verkocht werd.
Het is dat ik nog maar 1 flesje heb staan, anders had je het wel over kunnen nemen.
Ik zal eens informeren of ik het nog kan krijgen.
Dank je, als je het niet meer kan krijgen, ga ik een van de andere tips proberen.
Door Lizzy
#2377382
Ik ben altijd benieuwd waarom honden aan hun voetjes knagen. Whoofer deed het ook. Het bleek later uitstralingspijn uit haar rug te zijn. Ik zou dus zelf naar de oorzaak op zoek gaan en naar bijv. een osteopaat gaan, om uit te sluiten dat het geen rugpijn is.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door