Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door mona
#2374681
hoi,

ik heb een vraag, wat kan ik voeren in plaats van kippekarkas aan een beginnend barfhond.
ze waren helaas op bij ic.
kan ik gewoon het aandeel kippenekjes omhoog gooien?

groet
mona
Door mona
#2374689
ok bedankt,

ik heb een konijn in delen gekregen dus daar zit ook bot in en verder heb ik wel eendekarkassen.
maar helaas niet de bestelde kippekarkas.
maar ik ga denk nog even kijken waar ik aan andere karkassen kan komen in omgeving delft.

gr
Mona
Door Barf
#2374692
mona schreef: ok bedankt,

ik heb een konijn in delen gekregen dus daar zit ook bot in en verder heb ik wel eendekarkassen.
maar helaas niet de bestelde kippekarkas.
maar ik ga denk nog even kijken waar ik aan andere karkassen kan komen in omgeving delft.

gr
Mona
Kijk eens op de markt , daar willen ze het ook nog wel eens hebben ;)
Door Jasmin
#2376589
Ha die Mona,

Volgens mij woon je bij mij in de buurt.  Het vrouwtje van de twee Samojeden, Jasmin en Diego. Heb ik het goed? We hebben gisteren staan praten over Barf.

Mocht ik gelijk hebben: Kom even langs, ik heb nog wel wat probeerpakketjes zacht vleesbot voor je. Ik heb fenomenale tamme een liggen, is qua smaak wat minder vreemd dan wilde eend voor Pritty. en ik heb nog wat kippenpoten en zalmkop voor je.

Groet,
Louise
Door mona
#2376912
helaas lees ik dat nu pas.

jammer.

maar inderdaad ik ben mona van pretty en ik  kom zeker even langs bij je.

ik heb nu maar aardig wat kippenekken gedaan en gezien madam haar aanstellerij maar goed ook
Door Jasmin
#2377105
Dacht ik al.....  ;) En daarom, raad es wat: ik heb toch ook maar 5 kilo kipkarkas meegenomen. Zo van: als jij het niet nodig hebt, het komt  op.  8) Ik heb hier nog meer barf-klantjes in de buurt. Ik ben zo'n beetje de vleesleverancier.  ;D

Dus, kom maar een paar kilo halen, hoor.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door