Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Truus
#237310
Gisteren kregen Timo en Mila alleen een lamsrib met vlees. Voor de rest hebben ze niks op. (Ik dacht, een beet je lijnen) ::)
Ze hadden harde ontlasting en Timo maakt ons zelfs wakker, omdat hij er last van had.Het was echt zielig.
Normaal geef ik altijd eerst versvlees en daarna een bot.
Zou het er aan liggen, doordat ze nu alleen het bot aten en vooraf geen ondergrondje in de maag hadden?
Een beetje dom van me denk ik :-\
Gebruikersavatar
Door Nitus
#237320
Zielig is dat hè, als ze zo moeilijk poepen, maar ik denk dat dat idd komt doordat het teveel bot was (of te weinig vlees ;)). Ik las hier laatst een tip om er dan wat kruidenmix bij te doen, geen caloriën maar wél een beter stoelgang, een idee voor de volgende keer misschien?
Door Truus
#237323
[quote="Nitus"]
Zielig is dat hè, als ze zo moeilijk poepen, maar ik denk dat dat idd komt doordat het teveel bot was (of te weinig vlees ;)). Ik las hier laatst een tip om er dan wat kruidenmix bij te doen, geen caloriën maar wél een beter stoelgang, een idee voor de volgende keer misschien?
[/quote]
Tsjeetje, dat heb ik in huis ::)....oen :-[.

Vooraf of erna maakt niet uit denk ik?
Door Truus
#237325
[quote="Jolly"]
zou kunnen, want de verhouding zal qua bot te veel zijn geweest.
volgende keer toch maar wat anders eerst geven
[/quote]
Ja ik denk ook teveel bot, vooraf een beetje kruidenmix met vis ofzo ;)
Gebruikersavatar
Door Nitus
#237382
[quote="Truus"]
Tsjeetje, dat heb ik in huis ::)....oen :-[.

Vooraf of erna maakt niet uit denk ik?
[/quote]

Denk idd dat dat niet veel uitmaakt, voor m'n gevoel zou ik het erna geven.
Door Lizzy
#237385
Joh, kan gebeuren hoor! Gebruik desnoods even een klisma van Microlax. Gewoon bij de drogist te koop. Niet de hele klisma gebruiken, maar een beetje.
Laatst gewijzigd door Lizzy op vr 07 jan 2005, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#237395
[quote="Truus"]
Hoe liggen dan de verhoudingen bot/vlees ? Wil het teminste geen harde ontlasting geven?
[/quote]

Tenminste 50% vlees.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door