Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2372303
Ik ben er toevallig gisteren mee begonnen en besteld bij Medpets. Mijn hond krijgt de laatste tijd vaak last tijdens en na het sporten van d'r voorpoten. Of ze loopt mank of ze is stram. De volgende dag is het over. Ze wordt volgende maand pas 2 en ik dacht, ik ga dit maar eens proberen, voordat ik foto's laat maken....
#2374184
winni schreef: Ik ben er toevallig gisteren mee begonnen en besteld bij Medpets. Mijn hond krijgt de laatste tijd vaak last tijdens en na het sporten van d'r voorpoten. Of ze loopt mank of ze is stram. De volgende dag is het over. Ze wordt volgende maand pas 2 en ik dacht, ik ga dit maar eens proberen, voordat ik foto's laat maken....
Ik weet niet welke sport je doet maar foto's maken vind ik altijd verstandig. zeker voor een hond waar veel mee gesport word.
Heb het hier ook laten doen (KNPV beoefenen wij) om zeker te weten dat alles in orde is ivm de belasting die je vraagt van ze.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door