Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2372211
Hallo iedereen,

Ik heb nu een cane corso pupje van bijna 10 weken. Hij weegt 9 kilootjes.
Hij is afgespeend op kvv en dit krijgt hij bij mij ook. Badu is nu 1,5 jaar en zit op barf.

Ik heb hem net een stukje konijnenbot gegeven. Ik hield het bot aan een kant vast zodat hij het niet in een keer na binnen zou werken. Helaas heeft hij het op een gegeven moment toch van me af kunnen pakken en het botje in zijn geheel ingeslikt. Het was een botje van zo'n 6 cm.
Wat moet ik nu? Hij krijt zo zijn portie kvv. Maar is het beste om nu even te wachten of juist geven of....?  :help:
Laatst gewijzigd door TuttiFrutti op zo 17 jun 2012, 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#2372910
Dit is ons ook een keer gebeurd. Maar dan met een lamsrib. En dan ben je niet blij, daar weet ik alles van. Een konijnenbotje verteerd echter wel. In zo'n geval kun je eigenlijk niks anders doen dan afwachten en in de gaten houden. Als ze misselijk worden en proberen over te geven, naar de DA. En wat je verder kunt doen is gedurende de avond/dag porties pens voeren. Pens is een goede "inpakker". 
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door