Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door 202Spots
#2371811
Zo kom je bijna nooit meer bij de DA en dan krijg ik gisteren Keeper met z'n oog, en nu net voel ik 'n rare bult in Bo z'n keel..vooraan beetje rechterkant onder ze onderkaak bij z'n nek..iets kleiner dan 'n golfball...zo in ene....
Ik weet niet of 't lymphklier is of wat anders...
Voor de zekerheid dan morgen toch maar weer naar de DA om uit te vinden wat 't is..
keep de fingers crossed!
Laatst gewijzigd door mahuni op di 03 jul 2012, 06:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door 202Spots
#2372423
Is waarschijnlijk toch iets met 'n Lymph-klier, en ze wilde punctie doen om te testen...maar ik weet dat dr.Bill niet zo erg punctie prikkend is,
en heb liever dat ik van hem de diagnose krijg dan 'n hele lieve jonge vrouwelijke DA die nog niet zoveel ervaring heeft.
1 dag langer wachten maak dat niet zoveel verschil, dus we gaan morgenochtend maar terug om Dr.Bill te zien....
Door Lizzy
#2373037
Het zit aan 1 kant Dory? (want Dalmaten hebben natuurlijk nog wel eens speekselklieren die erg opgezet zijn). Misschien is het een simpele ontsteking in een wortel, aan die kant van de bek? Hoe dan ook, we duimen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Door 202Spots
#2373719
Zoals ik gisteren al dacht...Dr.Bill wilde geen punctie doen..maar hij gaat de bult er uit halen.
Het zit wel op 'n rare plek om te opereren,maar de bult voeld aardig los en zit vrij dicht onder de huid,
dus 't zal hopelijk niet zo moelijk worden.
Moet Bo morgenochtend brengen en kan hem dan later in de dag weer ophalen.

Het eerste waar ik aan moest denken was de thyroid cancer bij Cis, maar dit is geen Thyroid en heeft ook niet dat lange uitgroeisel eraan zoals Cissy had.
Nou maar hopen dat het mee zal vallen en dat het geen cancer is..
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door