Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ulrike
#2368089
Ik vraag me af of eendenvleugels veel harder zijn dan eendennekken  :-\. Vinden honden ze even lekker? En zit er net zoveel vlees aan?
Door Lizzy
#2368120
Ik vind eendennekken en vleugels even hard maar de pen van de vleugel kan voor beginners even moeten worden doorgeknipt. Er zit ongeveer even veel vlees aan. Je kunt ze ook beide geven!
Door wijkje
#2368253
Ulrike schreef: Ik vraag me af of eendenvleugels veel harder zijn dan eendennekken  :-\. Vinden honden ze even lekker? En zit er net zoveel vlees aan?
Hier maakt ze het niet uit of ze nu nekken of vleugels krijgen  ;) Vleugels worden hier overigens netjes gekraakt en op gegeten..Met nekken is het hier soms ; hap slik weg..
Gebruikersavatar
Door koekje
#2368391
Ik vind eendenvleugels wel harder dan eendennekken. Ik geef Sien geen (halve) vleugels meer, want die liet ze toch geregeld liggen. Een halve nek gaat netjes en schoon op.
Sien is een kat en heeft daardoor een kleinere bek. Het kan zijn dat de verschillende werveltjes makkelijker te knagen zijn voor haar dan een heel pijpbotje.
Door Ulrike
#2368503
Allemaal heel erg bedankt! Ik wou het even weten voor honden van vrienden van ons. Het gaat om drie kruising kangals die regelmatig barfen en meestal vers eten.
Lizzy schreef: Ik vind eendennekken en vleugels even hard maar de pen van de vleugel kan voor beginners even moeten worden doorgeknipt. Er zit ongeveer even veel vlees aan. Je kunt ze ook beide geven!
Lizzy bedoel je hiermee de gewrichten? Is dit ook nog nodig bij grote volleerde barfers?
Door lachnat
#2368561
Ik heb een zeldzame hond denk ik, die moet geen eendenvleugels terwijl ze eendennekken en karkassen wel erg lekker vind.
Ze heeft ze wel gegeten hoor, ja ze kreeg niks anders maar je moet niet vragen hoe ze erbij keek ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door