Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Extreme
#2355405
Wie heeft een suggestie.
Ik heb een teef van 9 jaar, 2x p/ jaar loops, heeft jeukklachten die jaren onderdrukt zijn geweest door  dexamethason, dit is inmiddels sinds bijna een half jaar afgebouwd en word  niet meer geslikt. I.p.v deze medicijnen krijgt ze nu 2 tot 3 x pdag puur huid, daar doet ze het meestal redelijk goed op, behalve als ze loops moet worden, dan kan ik haar denk ik drenken erin, maar de jeuk word dan stukken heviger.
Ik wilde haar toen ze jonger was laten steriliseren, maar op advies van Da dit niet laten doen, omdat haar hormonen blijkbaar een bescherming bieden tegen de jeuk. Maar ja 2x p jaar loops, bijna altijd schijnzwanger, en dan iedere keer voor/tijdens loopsheid/schijnzwangerschap de jeuk die wel minder is met Puur huid, maar af en toe weer best hevig.
Weet iemand een middel die ik bij de puur huid kan geven in tijden van haar loopsheid??
Laatst gewijzigd door Extreme op di 29 mei 2012, 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#2355686
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik de redenatie van je DA niet erg goed begrijp..... Ik zou juist denken dat een castratie deze problemen zal oplossen?
En met zo'n gecompliceerde klacht, zou ik zelf een homeopaat raadplegen, als ik jou was.
Door charmed
#2365974
ik heb  een sheltie gehad, die had rond de loopsheid altijd jeuk, ze werd dan helemaal rood/vurig. Eerst hebben we dat jaren kunnen oplossen door een homeopatisch middel te geven gedurende deze periodes. Later is ze gesteriliseerd (baarmoeder ontsteking) en ze heeft nooit weer jeuk gehad.
Laatst gewijzigd door charmed op zo 10 jun 2012, 23:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Door charmed
#2366937
Extreme schreef: Charmed, wat was het homeopatische middel die jullie hebben gegeven?
Dat moet ik even nakijken morgen. Is een hele berg wat ik dan door moet zoeken. Ga ik morgen even doen.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door