Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#2361339
Door een knoei-incident mijnerzijds vanavond  ::) kwam ik erachter dat pekke en obi-wan olijfolie heel lekker vinden.
Kunnen katten dit hebben voor heeeeel af en toe voor de lekker? Gaat dan om kleine hoeveelheid natuurlijk.
Zal vast niet veel toegevoegde waarde hebben (normaliter krijgen ze ook alleen soms wat visolie hier)
#2361389
Proest, tis idd wel een natuurlijk laxeermiddel....
Nou zal dat bij obi-wan wel meevallen want die likt wel eens lege pannen schoon als die de kans krijgt - no problem.
Morgen eens opletten of pekke gaat winden.  :D
#2367441
op de een of andere manier vinden mijn katten olijven ook erg interessant, in zwarte olijven ging er eentje liggen rollen, helemaal kopjes geven en eroverheen wrijven met zijn koppie. En ik had ook een kat die 'm dan nog opat ook! Groene ietsje minder, maar wel heel erg ruiken en neus erin ofzo, blijkbaar zit er toch iets in wat ze erg aantrekt!
#2367592
Olijven vonden vroegere katten ook heerlijk maar obi-wan en pekke zijn de enige die zo verzot zijn op olijfolie (koekje, das die marrokaanse olie die ik jou ook eens gegeven had en die is best sterk qua geur/smaak)
En pekke heeft niet hoeven kleien gelukkig...

Gelukkig willen mijn huidige katten nooit tongen  ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door