Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Xerox
#2367091
Welke keukenweegschaal gebruiken jullie voor barfzaken? Wij hebben hier nu eentje met een plateau, maar die is te klein en er gaat water zitten onder de knopjes, waarna hij een kwartier in de zon moet staan voor hij weer werkt  :-X

Ik zou wel graag weer een plateau willen, maar dan een iets grotere (20 bij 20, zoiets) en met tiptoetsen, zodat ik niet elke keer mijn vinger hoef af te drogen voor ik weer een knopje kan indrukken  ::)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2367104
Ik 1 van de Lidl van 9 euro geloof ik  :biggrin2:
Gaat tot 5 kilo, RVS, met digitaal scherm, tareer-functie, gave blauwe verlichting, werkt op batterijen. Super ding!

Hij is niet zo groot, maar als ik wil portioneren zet ik er een grote plastic schaal / bak op waar ik de diepvrieszakken in zet als ik afweeg. Of als ik de dagporties verdeel dan zet ik gewoon de voerbak van de betreffende hond erop.
En doordat hij van RVS is, hoef ik er alleen maar een doekje over te halen en hij is weer schoon.

(ben wel tevreden zoals je kunt zien  :biggrin2:)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2367111
Ik weet niet precies hoeveel de onze gekost heeft, maar het is er eentje van Philips (mijn pa werkt daar, en die kan er goedkoper aan geraken).  Ik zet er gewoon een bord bovenop zodat het vocht er niet af kan lopen.  Hij is wel vrij klein, maar we hebben eens een bord stuk gemaakt waarbij er een mooi boogje uit gebroken is.  Daardoor kan ik het bord in het midden op de weegschaal zetten en nog steeds het display lezen (dat anders bedekt zou zijn).  :biggrin2:
Soms moet je gewoon handige zaken tegenkomen en die niet meteen weggooien...  ;D
Door wijkje
#2367122
Mijn eerste was van Action, maar die heeft het wegens vochtproblemen opgegeven..
Ik heb er nu eentje van Lidl...Echt handig is ie niet om schoon te maken, maar hij doet het nog wel.
En ik gebruik vaak RVS hondenbakken als plateau...En ik ben nogal lomp..maar deze doet het nog steeds..
Afbeelding
Door TMG1961
#2367265
Ik heb er een van de Aldi maar echt lekker werken vindt ik hem niet. Als je de gewichtsaangave op nul wil zetten dan moet je zeker 5-6 keer drukken wil ie eens reageren. Uitzetten moet je de aan/uit knop gedurende 4-5 seconden inhouden. Hij doet het maar heb af en toe de neiging om hem via de achterdeur rechtstreeks de kliko in te mikken
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2367284
moet geen weegschaal met batterijen en ongein...
die dingen zijn op de rotste momenten leeg...
heb gewoon eentje die je 1x goed moet zetten, met bakje erbij en hoppa erin gooien kijken en in de etensbakken mikken..niks geen knopjes aanraken ed..
vondt het zo waardeloos dat ie iedere keer uitging.....
Door **Jolanda**
#2367358
[quote="vanaalst"]
moet geen weegschaal met batterijen en ongein...
die dingen zijn op de rotste momenten leeg...
heb gewoon eentje die je 1x goed moet zetten, met bakje erbij en hoppa erin gooien kijken en in de etensbakken mikken..niks geen knopjes aanraken ed..
vondt het zo waardeloos dat ie iedere keer uitging.....
[/quote]

Je moet er gewon voor zorgen dat je battarijen op voorraad hebt...:P
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2367363
Oei, daar had ik zelfs nog niet aan gedacht, wat er gebeurt als mijn keukenweegschaal op een keer plat zou zijn en er geen batterijen zouden zijn...  :-\
Pannniiieeeeekkk!!!!  :o 
Door **Jolanda**
#2367372
[quote="pearlsofpassion"]
Oei, daar had ik zelfs nog niet aan gedacht, wat er gebeurt als mijn keukenweegschaal op een keer plat zou zijn en er geen batterijen zouden zijn...  :-\
Pannniiieeeeekkk!!!!  :o
[/quote]
Geen paniek, ga gewoon vandaag of morgen even naar de winkel, dan haal je een paar reservebattarijen ;)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2367391
[quote="**Jolanda**"]
Je moet er gewon voor zorgen dat je battarijen op voorraad hebt...:P
[/quote]
ja lekker met vieze handen....daarbij ging dat ding bij mij iedere keer uit voor ik klaar was met 3 bakken vullen, moet je het iedere keer met vieze vingers aanzetten, oke kleine moeite misschien maar daar heb ik nu geen last van..
1x goed gezet en klaar is klaraikke
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door