Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door zurca
#236640
Meid, 18 jaar, heeft al geruime tijd een cyste bij haar oksel.
Deze is, ik denk nu anderhalf jaar geleden, eens leeg gemaakt. Er kwam toen helder vocht uit, volgens de da niets ernstigs gewoon een cyste...In al die tijd is dat ding ondertussen weer "vol" en wat groter dan voorheen. Ik heb niet het idee dat ze er last of pijn aan heeft maar kan zoiets kwaad om te laten zitten? Ik bedoel bestaat er een kans dat zoiets kwaadaardig word?! Eigenlijk wil ik er niets aan laten doen, al die stress van naar de da gaan wil ik haar niet aandoen, tenzij het natuurlijk kwaad kan om te laten zitten :-\
Gebruikersavatar
Door Hitam
#236693
Nee, is niet kwaadaardig en kan dat niet worden. Het kan wel heel groot worden of openspringen en geïnfecteerd raken. Soms helpt het om het af en toe leeg te maken.
Door zurca
#236765
Ok. Bedankt voor je informatie..
Dan misschien toch maar eens een bezoekje aan de da, want dat kapotspringen lijkt me dus helemaal niet :-X
Kan ze gelijk kijken naar wat voor kat het geworden is, van mager hoopje met voedselallergie en suikerziekte, tot gezonde fitte oude kat :D ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door