Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door marnou
#2364434
Ik kom net terug van de boodschappen bij AH en heb een pakje van het eigen merk Kvv meegebracht, de versie rund compleet? Heeft iemand hier ervaring mee?
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2364461
phoe... dat is al een tijdje geleden die ik 1 voor de proef mee had genomen ...
weet weel dat ik het er niet uit vond zien en dat de dames erna aan de schijterij waren  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door marnou
#2364466
Ik stelde de vraag omdat ik het er ook niet uit vind zien. Het lijkt net op de Rodi die je vroeger kocht...vreselijk rood, alleen de gifgroene erwten ontbreken. En aan de Rodi denk ik ook niet met plezier terug....Ik ben morgen benieuwd wat er gaat gebeuren  :-\
Gebruikersavatar
Door marnou
#2364513
bedankt voor de link...die topic had ik dus gemist. Dat beloofd morgen wat en het bevestigt min of meer de indruk die ik er al van had......en dan eten ze dat dus niet (niet dat ik daar rouwig om ben). Uit voorzorg ook maar wat Lupa ontdooien ;).
Gebruikersavatar
Door marnou
#2365342
[quote="*Dorothea*"]
het ziet er niet uit als vlees.
[/quote]

Vond ik dus ook, meer een samengeperst roze karton...maar goed gelukkig zijn er alternatieven :biggrin2: ik dacht alleen als het iets is, is het misschien een oplossing voor de vakantie want bijna in ieder dorp zit wel een AH en smuldier is toch niet overal te koop.
Gebruikersavatar
Door Riek
#2365677
Ik heb het ook ooit gekocht voor de honden, tenslotte moet je weten wat je verkoopt, nou het is drek.
Ik zal het niemand aanraden om dit te kopen.
Overigens verkoopt AH ook Smuldier of Rodi, ben even kwijt welke van de 2 het is.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door