Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door pleuntje
#2364171
Ik hoor vaak dat SW geen goede kwaliteit heeft. Hoe is jullie ervaring hierin? Ik ben vooral geinteresseerd in lamsribben/geitenribben, orgaan e.d. Ik zie een prijsverschil met IC Rotterdam. Maar IC heeft hele goede kwaliteit. Ik wil misschien bij SW bestellen. Tot nu toe heb ik alleen nog maar jonge geitenribben en lamsribben besteld. Zijn de ribben van SW goed, of vaak heel hard? Ik zit namelijk even in tweestrijd waar ik ga bestellen.
Oh ja, wat voor verschil zit er tussen geiten- en lamsribben? Ja, een ander dier dat begrijp ik. Maar er zit een behoorlijk prijsverschil in.
Door Barbaravh
#2365060
Ik ben wel tevreden over mijn ribben bij sw. Spiervlees koop ik er niet meer, ribben en orgaan da's het enigste dat ik er haal.
Gebruikersavatar
Door pleuntje
#2365653
Oke, jammer dat ik het nu pas lees, maar goed. Heb ook spiervlees besteld. Niet heel veel, 5 kilo in totaal. Ik zal het wel zien dan. Maar gelukkig vind je de ribben wel goed.
Door Barbaravh
#2365676
pleuntje schreef: Oke, jammer dat ik het nu pas lees, maar goed. Heb ook spiervlees besteld. Niet heel veel, 5 kilo in totaal. Ik zal het wel zien dan. Maar gelukkig vind je de ribben wel goed.
Het lamsvlees dat ik laatst had, zou ik wel aan mijn honden voeren, maar voor katten vond ik het te vet.
Maar ik heb nog slechter vlees gehad dan dit, kheb al gemerkt dat de kwaliteit van sw nogal varieerd. Dus voor hetzelfde geld heb je mooi spiervlees.
Door malimaniac
#2365883
Ik had de laatste keer mooi lamsvlees, aardig rundvlees, vet geitenvlees en keiharde ribben. Maar heb ook welleens mooie ribben gehad. Orgaan is wel altijd goed geweest.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door