Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2361548
afgelopen weekend op kraamvisite geweest en zij hebben een pitbull achtige die nogal wat problemen heeft met zijn spijsvertering....dus je raad het al van alles geprobeerd ook DA voer ook dat ging niet goed en tijdens 1 van hun bezoekjes waren ze begonnen over barfen...nu komt het.......
Zij willen het niet gaan proberen omdat de DA had gezegd dat als je dat ging voeren hij achter alles wat loopt zou aangaan en opeten.....eenden vogels kippen en het zou levens gevaarlijk kunnen zijn zeker met hun type hond..........
Jullie raden het zeker al......dat ik een poosje nodig had om bij te komen............
#2361553
Zeker levensgevaarlijk dat BARFEN die 3 hier zodra ze de kans krijgen springen ze zo de sloot in en hap daar gaat weer een waterhoen omdat ie toch sprekend lijkt op dat wat ze in hun voerbak hebben liggen iedere dag  :biggrin2:
#2361797
Sarah5 schreef: Zeker levensgevaarlijk dat BARFEN die 3 hier zodra ze de kans krijgen springen ze zo de sloot in en hap daar gaat weer een waterhoen omdat ie toch sprekend lijkt op dat wat ze in hun voerbak hebben liggen iedere dag  :biggrin2:
;D

Hier worden er ook regelmatig konijnen uit de weilanden weggesnaaid... Oeps, sorry!  ::)
#2361977
mijn hond die zes jaar op brok heeft gestaan en nu een halfjaar op vlees jaagt niet meer of minder dan voorheen
hoewel als ze nu een konijn beet heeft dat ze het opeet terwijl ze het vroeger gewoon liet liggen, dan heb ik liever dat ze het opeet, heeft ze er nog wat aan! er natuurlijk dan wel op gelet dat het een actief gezond konijn was
#2362046
Wat een kolder zeg. Die dierenarts heeft wel een hele grote duim waarop hij zuigt om toch maar zijn eigen voer te verkopen. Er zijn zat honden die barf eten en die ook gebruikt worden voor de jacht. Dat onze honden het wild gewoon komen afgeven (en met veel enthousiasme) dan zegt dit denk ik genoeg. Of een hond achter dieren aanzit is grotendeels welke gelegenheid de hond krijgt en wat er dan mee gedaan wordt door de eigenaar.
#2362178
Lizzy schreef: Ach ja, je moet toch als brok-duwende-DA wat verzinnen :biggrin2:

Tegen DA's en mensen die dit geloven zeg ik "ja, ze doden hier al sinds jaar en dag alles dat ze tegen komen 8)"


Moet jij als forumbeheerder voortaan niet melden dat vele honden onbetrouwbaar en gevaarlijk zijn geworden  :biggrin2:
#2362184
Ik heb mijn barf honden inmiddels ook geleerd om met de katapult om te gaan,zodat ze zelf hun prooidieren  kunnen uitzoeken in het veld
Dat scheelt mij ook veel tijd.

Ze zijn dus ook nog slimmer geworden van barfen  8)
en veel minder gevaarlijk dan toen ze vroeger brok kregen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door