Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Migudu
#2361956
Ik wil toch weer een groentemixje er bij gaan voeren, maar Migudu raakt snel aan de race van groenten.
Bij welke groenten is die kans het kleinst?

Groetjes,
Gerda
Door 202Spots
#2362030
Met TE veel bladgroentes in de mix kan de poep te los worden, met TE veel knolgroentes kan het te hard worden.
Probeer minder of geen bladgroentes te gebruiken om te kijken of 't dan beter gaat..
Misschien 'n mix van wortel,broccoli,koolraap,boontjes en beetje  knoflook proberen,
en als dat goed gaat, met de volgende mix 'n kleine beetje bladgroente erbij doen..
success
Door Migudu
#2362119
Welke boontjes bedoel je?

Groetjes,
Gerda
Laatst gewijzigd door Migudu op wo 06 jun 2012, 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Migudu
#2362177
ulla schreef: Spercieboontjes denk ik.
die moeten dan eerst gekookt worden?
Door smulpaap
#2362183
Migudu schreef: Ik wil toch weer een groentemixje er bij gaan voeren, maar Migudu raakt snel aan de race van groenten.
Bij welke groenten is die kans het kleinst?

Groetjes,
Gerda


Ik heb het met Tessa gehad in de beginperiode , ik heb haar eerst langzaam aan laten wennen aan 1 soort per keer  , en pas later de groentenmix . Ik maakte het  wel voor een periode van 2 weken klaar
Door ulla
#2362189
Migudu schreef: die moeten dan eerst gekookt worden?
Nee dat is achterhaald. ;)
Door 202Spots
#2362306
Migudu schreef: Ok, gewoon rauw erdoor dus.
Sorry..ja sperzieboontjes dus.
Hier vinden ze de boontjes alleen eetbaar wanneer er even de kook over is geweest.maar 't mag rauw ook gebruikt worden
Door 202Spots
#2362308
Naomi M. schreef: Even een vraagje. Gebruiken jullie ook wel een groente die eerst ingevroren was?
Ja dat mag hoor.
Gebruikersavatar
Door Naomi B
#2362403
hmmm, bij de Lidl hebben ze van die zakken gemengde groenten. bv broccoli, wortel bloemkool. Dat zou ik dus kunnen ontdooien en dan pureren? Dan heb je gelijk van alles wat.
Door 202Spots
#2362417
Naomi M. schreef: hmmm, bij de Lidl hebben ze van die zakken gemengde groenten. bv broccoli, wortel bloemkool. Dat zou ik dus kunnen ontdooien en dan pureren? Dan heb je gelijk van alles wat.
Ja...zou kunnen..doet dan wel iets van verse bladgroentes and teentje knoflook er bij
Gebruikersavatar
Door Lucie110
#2362422
Naomi M. schreef: hmmm, bij de Lidl hebben ze van die zakken gemengde groenten. bv broccoli, wortel bloemkool. Dat zou ik dus kunnen ontdooien en dan pureren? Dan heb je gelijk van alles wat.
Let je er wel op dat er in die mixen geen prei of ui zit  ;)
Gebruikersavatar
Door Naomi B
#2362756
Zit er idd niet in. En vandaag bji de c1000 een mixzak gezien van peultjes, erwtjes en broccoli. Volgens mij zat er ook wat spinazie bij. Nu nog zien hoe ik dat ga vermalen allemaal.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door