Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Angelique
#2361801
Oesjie had een stom bultje. Raar ding die ineens begon te groeien en uiteindelijk ook nog ging bloeden. Al met al een goor ding.

Afbeelding

Vorige week vrijdag is deze liefdevol weggesneden  Afbeelding

Afbeelding

En vandaag kwam het nieuws dat het een goedaardig stom bultje was. AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Door Ike
#2361805
Pfff, gelukkig goed nieuws!!!!!!!!!!!!!  :D
Wat een opluchting is dat dan he? Gefeliciteerd hoor  :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2361843
Bernie schreef: Dat is goed nieuws! :-*
Is Oesjie al weer helemaal de oude na vrijdag?
Ja,weer helemaal oké. Ze heeft ook alleen maar een roesje gehad. Gisteren heb ik de hechtingen eruit geplukt en alles ziet er netjes uit.  :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2361844
Naomi M. schreef: pffff, gelukkig maar. Het ziet er een beetje uit als wild vlees??
Neuh, het was een zompig ding waarbij je de neging had om 'm lek te prikken.  Stond ook een beetje gesteeld en toen die spontaan ging bloeden was dat ook alleen maar oppervlakkig. Omdat de da niet zo durfde te zeggen of die goed of slecht was hebben we 'm na laten kijken.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2361846
Angelique schreef: Ja,weer helemaal oké. Ze heeft ook alleen maar een roesje gehad. Gisteren heb ik de hechtingen eruit geplukt en alles ziet er netjes uit.  :)
Dat is fijn om te lezen.
Ze kijkt je dus ook niet meer boos aan. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2361876
Bernie schreef: Dat is fijn om te lezen.
Ze kijkt je dus ook niet meer boos aan. :biggrin2:
Neu, hoewel ze wel ineens van mening is dat ze recht heeft om met haar dikke derriére op mijn kussen te gaan liggen :biggrin2:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door