Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door zhiva
#2356989
Ik heb net voor het eerst een bestelling gedaan bij Pet Passion in Franeker en er viel mij op dat er een KVV Probeerset te krijgen is.
Met een behoorlijke korting!  :o :o :o
Niet om reclame te maken maar misschien wel prettig voor de Kvv voerders onder ons welke in friesland zitten?
Verschillende smaken lotgering en alaska. Geen idee of dit een aanbieding is of dat ze dit standaard in het assortiment hebben zitten.
Aangezien ik ook wat Kvv wil gaan proberen omdat Kaya zo moeilijk eet werd ik wel blij van de prijs  :biggrin2:

edit:  modds, als dit niet mag halen jullie hem er maar weer af  ;)
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2357034
[quote="connie63"]
Weet je zeker dat hij in Franeker zit , want als ik jou naam van die site copier
dan krijg ik allemaal dieren zaken in manilla in de filippijnen  :o
[/quote]

Ik weet niet of ik de link hier mag neerzetten dus je hebt PB
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2357036
[quote="boskat"]
De alaska is wel 800 gr verpakking
[/quote]

Ja?  Sorry, ik snap het probleem niet? Dat is ongeveer 1.5 maaltijd voor die van mij  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2357120
[quote="boskat"]
Oke,ik vind het nogal duur dan:-)
[/quote]

Voor het hele pakket? Ik vond een korting van ongeveer 35% niet verkeerd  ;)
Voor mij is het echt een probeersel wat ik kan afwisselen naast de barf. Ik krijg anders er alleen kip/rund en paard in.
Het lijkt mij wel een leuke aanbieding voor mensen die dit normaal al voeren.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2357126
[quote="boskat"]
Nee bedoel alleen de Alaska,dat ik die nogal duur vind voor 800 gram verpakkingen
:-)
[/quote]

ow, geen idee wat die dingen ergens anders kosten  ;D het ging mij echt om een proefpakket.  ;)
Door boskat
#2357189
Wat ik opgeteld,voor  de losse verpakkingen ,dus geen probeerverpakking ,op  de pets passion site ,ben je net zo duur of goedkoop uit,of ik moet het verkeerd gezien hebben,
Op een andere site gezien dat de alaska goedkoper is als bij bovengenoemde,
bij Lotgering zelf zal je het goedkoper kunnen bestellen,maar wat de diverse verkooppunten vragen weet ik niet.
Maar goed om eens uit te proberen kan altijd natuurlijk:-)
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2357211
je hebt helemaal gelijk....  :(  ik had het dus niet eerst nagekeken, ben ik er even mooi ingetuind.  :D
het is net zo duur alleen staat er bij de omschrijving

Normaal in totaal: € 21,62
Voordeelset prijs: € 14,19
Uw voordeel: € 7,43

Ik kan hier gelukkig de humor van inzien, ik dacht echt dat Kvv veel duurder was...
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2357316
[quote="connie63"]
Weet je zeker dat hij in Franeker zit , want als ik jou naam van die site copier
dan krijg ik allemaal dieren zaken in manilla in de filippijnen  :o
[/quote]

Ja Pets Passion zit hier in Friesland en levert zeer betrouwbaar. Goede kwaliteit, snelle levering, fijne mensen. Ik heb geen aandelen  ;D

Overigens hebben ze vaak wel dat als je zo'n pakket besteld dat het goedkoper is. Ik heb deze nooit besteld, maar bijvoorbeeld voor de kat is lotgering per zoveel stuks goedkoper als wanneer je een klein aantal losse verpakkingen besteld. Dus dat is best leuk.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door