Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Greetje123
#2355564
Kom ik vanavond thuis wil ik Tessa aaien zie ik ineens een bult onder haar oog ten hoogte van de kaak zitten. En het is een beste bult ten grote van een grote knikker. Morgen gauw maar een afspraak maken en maar hopen op niks ernstig. Het zit me niet lekker dus duimen op het beste
Door Lizzy
#2355653
Greetje123 schreef: Kom ik vanavond thuis wil ik Tessa aaien zie ik ineens een bult onder haar oog ten hoogte van de kaak zitten. En het is een beste bult ten grote van een grote knikker. Morgen gauw maar een afspraak maken en maar hopen op niks ernstig. Het zit me niet lekker dus duimen op het beste
Is het een harde bult? Ik hoop dat het een eenvoudige ontsteking of iets anders simpels is! Succes en sterkte!
Door Greetje123
#2355719
Het is een cyste of een prik van een insect. Ze heeft antibioticum voor 5 dagen gekregen nou maar hopen dat het helpt. Ze heeft er niet veel last van dus daar ben ik erg blij mee.
Door Lizzy
#2355791
Greetje123 schreef: Het is een cyste of een prik van een insect. Ze heeft antibioticum voor 5 dagen gekregen nou maar hopen dat het helpt. Ze heeft er niet veel last van dus daar ben ik erg blij mee.
Ik ben een vreselijke zeur maar wat heeft het in hemelsnaam voor zin om antibiotica te geven bij een cyste of een prik van een insect?
Door Greetje123
#2355820
Wat ik begreep is als het ontstoken is. Vandaar antibioticum maar we hopen op het beste dat het echt over is. En anders ga ik terug maar dan bij mijn eigen fijne da.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door