Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2352974
gentle krijgt nu een ab kuur vanwege zijn teen...
maar hij is hangerig, chagerijnig, slappe ontlasting en spuugt.....door de warmte of toch door de ab?
Door elianne
#2352993
ik vermoed een combi van beide . Als ie maar drinkt. Tis ook zo warm hé en dan nog s een kuur. beterschap hoor
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2352995
Kaio krijgt ook al een week ab wegens ernstig ontstoken hotspot maar die heeft nergens las vast.
Ik zou er toch vanuit gaan dat het door de AB komt, en daarbij zal het warme weer het nog erger maken als je er eenmaal ziek van wordt.
Door Lil
#2353007
Ab is antibiotica ;)

Hier worden de hondjes ook ziekig van ab. Ik zelf wordt altijd heeeeel moe van ab en krijg ook diarree.
Door eelke
#2353058
Joep wordt ook ziek van bepaalde AB. En dan is de combi met warm weer niet fijn natuurlijk. Beterschap voor hem!
Door charmed
#2353184
vanaalst schreef: gentle krijgt nu een ab kuur vanwege zijn teen...
maar hij is hangerig, chagerijnig, slappe ontlasting en spuugt.....door de warmte of toch door de ab?
Heb er hier ook eentje op AB staan, die is vrijdag geopereerd zij is goed te pas. Ze vrolijk, ondeugend en goede ontlasting, ook niet misselijk. Misschien heeft ie pijn aan zijn voet, dat ie daarom niet lekker is? Zo was Prudence dus voor vrijdag, hangerig, chagerijning, slappe ontlasting en misselijk. Ze stond wel op pijnstilling maar dat lijkt nu achter niet echt voldoende geweest te zijn.
Door Mevroi Kruim
#2353210
Heeft Gentle clavubactin? Daar werd Kátur ook erg misselijk en beroerd van, hij wilde zelfs niet meer eten  :o en vrat het hele grasveld leeg, en dan vooral de harde brede sprieten. Vooral in de combi met Rimadyl heeft hij er erg veel last van.
Als het goed gaat met de teen zou je de da kunnen vragen of je kunt stoppen, anders wisselen van ab.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2353335
hij heeft synulox
pijn heeft ie niet want hij is nog net zo debiel als anders..
is nog tot een donderdag..
Door Limpy
#2353343
Dacht dat synulox zowat dezelfde werkzame stoffen heeft als clavubactim...
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2353382
hij probeert uit alle macht gras te vinden in de tuin, vreet het onkruid tussen de tegels vandaan..
ik stop met die ab..
Door hannabelgje
#2357956
Frank kon er ook niet tegen. die kon niet tegen amoxciline, zit ook in synulox. Hij kreeg daarna steeds een ander AB waar hij wel tegen kon.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door