Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door franca
#2352369
Mijn oudste dame krijgt 2xdaags een maagzuurremmer daarom eet ze nu een kvv met calciumpreparaat(smuldier),
maar liever voer ik Darf wat gemalen bot bevat mag ze dit ondanks de maagzuurremmer dan toch hebben?
Door charmed
#2352553
Waarom krijgt ze een maagzuurremmer? Ik heb ook wel eens voor een hond een maagzuurremmer gehad, maar dat werkte hier nooit. Tegenwoordig als ze veel maagzuur hebben krijgen ze rauwe onbewerkte honing en dat werkt hier enorm goed. En met rauwe honing kan je gewoon gemalen bot geven.  In het verleden heb ik wel gewoon rauw naast de maagzuurremmer gegeven, maar omdat het niet werkte (de maagzuurremmer) ben ik daar snel weer mee gestopt.

ook iets wat heel goed werkt bij honden om de maag weer in balans te brengen is Iberogast (dat werkt goed op maag en darmen) werkt ook super bij chronische maagzuurproblemen.
Door charmed
#2352609
Ik denk dat Iberogast dan beter kan helpen als een maagzuurremmer. Iberogast is Fytotherapeutisch en brengt het maag/darmstelsel weer in balans en is een goede maagbeschermer.  Wel balen van die pijnstilling. Ik heb dat ook gehad met een sheltie, die had meer maagpijn dan dat ze pijn had waarvoor ze het slikte. Verschrikkelijk is dat :(

Je zou het misschien kunnen proberen ? Je kunt het verkrijgen bij de apotheek.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door