Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door tycolaika
#2351747
hoe voer ik die ?
gewoon zo geven ? en ze op laten eten.. hoeveel mag ik er van geven ?
Door *Flip*
#2351880
tycolaika schreef: hoe voer ik die ?
gewoon zo geven ? en ze op laten eten.. hoeveel mag ik er van geven ?
als ze ze zo eten kan je ze zo geven, anders even in snijden of een lik roomboter er over.

Gezien het geen volwassen diertjes zijn, zal ik het niet als een compleet pakketje rekenen, maar bij de 5% extra van het menu of als snackje.

vb kuikens voer ik hier als extra, maar dan max 3 per week. Sinds gisteren heb ik babykonijntjes, als die gegeten gaan worden (tot nu toe nog niet) dan worden dat ook snackjes.
Door Limpy
#2351898
Als je ratjes idd als compleet wilt gaan geven kun je beter de weaners (juveniles) of volwassen ratjes gaan geven.
Door tycolaika
#2352105
ik had dit gepakt , omdat caroba een fou had gemaakt
en ik vandaag ter plekke uit de wagen mocht kiezen , ter compensatie
zodat ik toch wat had
en heb ik die genomen , omdat ik alleen voor de katten bij hun besteld had.
ze ruiken eraan , en laten het liggen haha
een sneetje kan ik nog proberen , en anders gaat het door de molen
ach gos , ik pak ze ook niet meer , wat zijn dat kleine dingen :( en dan zo naakt .. haha , zielig ziet et uit
Gebruikersavatar
Door koekje
#2352120
Ik denk dat Ot van die blote dingetjes ook niet zal eten. Kleuterratten en grotere (weaner en groter) vindt ze erg lekker.
Die leg ik gewoon op haar kleedje en zeg dan 'alsjeblieft' en de rest gaat vanzelf.
Door fem fatale
#2352169
De fretten lusten geen babydingen, op kuikentjes na, dus ik heb ze nog nooit durven kopen voor de katten, want dan kan ik het niet kwijt als de katten ze niet lusten.
Door tycolaika
#2352271
hier kan ik het ook vergeten , ze willen ze niet , tyco eet ze. die slikt het zo af , die vreetzak
rest van de honde laat et liggen..
na , ik denk dat ik ze ma aan tyc voer dan , want de maal machine vind ik toch wel wat .. tja :(
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2358740
Spijtig dat ze ze niet lusten.

Ik ben ervan overtuigd dat er hier 2 maar wat blij mee zouden zijn. Maar je woont zo ver...
Malen lijkt me inderdaad ook niet zo leuk. 
Toch jammer als je dan iets kiest voor je katten en ze het niet moeten.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2358742
fem fatale schreef: De fretten lusten geen babydingen, op kuikentjes na, dus ik heb ze nog nooit durven kopen voor de katten, want dan kan ik het niet kwijt als de katten ze niet lusten.
Das eigenlijk ook best wel vreemd. Marters staan er toch om bekend dat het nestrovers zijn? :)
Door fem fatale
#2358787
Vogelnestjes blijkbaar. En idd, ze hebben en eiloopje, dat hebben mijn fretten ook, maar ei lusten ze ook wel.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door