Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door fydgi
#2349861
Hoi,

Ik heb nu al een tijdje 2 wobbler kongs aangeschaft maar heb geen idee wat ik er kan insteken aangezien ik geen brokken voer... .
gedroogde snoepjes zou ik er liever ook niet indoen aangezien ik dan zo elke week snoepjes kan staan drogen ... degene die ik maak gebruik ik liever voor de training. Wat zou ik er nog kunnen insteken?
Door fydgi
#2349880
hey
voor een gewone kong lukt dit idd, en dat doe ik al met kvv die ik geef maar hier gaat het over wobbler kongs
dus daar moet effectief iets kunnen uitvallen en kan je geen mix in proppen want via dat kleine gaatje krijgen ze die er niet uit ...
Door madeleine
#2350453
Hier vele denkspellen. Zowel zo'n kong als de gewone. Ik doe er gedroogde vleesjes in en in de gewone doe ik wel eens een mix van noten, zeewier etc.. En dan het gaatje met pindakaas opvullen. Daar is ze zo dol op :D
Door Alba
#2351537
Wij gebruiken er ook gedroogde vleesjes in. Je hoeft 'm echt niet helemaal vol te doen hoor! Alba is vaak nog een tijd bezig met de Wobbler rond te meppen terwijl er al niets meer in zit. Op het moment dat ik de Wobbler wegneem, krijgt ze een laatste koekje en is het klaar.
Als je hond fruit lust, kun je er ook stukjes appel in doen bv. Of balletjes half-gedroogd KVV?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door