Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Eef+Stippels
#232969
Wandor is nog steeds behoorlijk hitsig op Yindra. Nu overweeg ik om canina dog stop te bestellen. Heeft iemand hier ervaring mee? Zouden de dragees beter helpen of de spray?
Stel dat het werkt, kan dit dan langdurig gegeven worden?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#234524
Voor het beste resultaat (maar dan heeft men het over loopse teven) worden de dragees in combi met de spray geadviseerd. De pillen geef je normaliter vanaf dat de eerste tekenen van de loopsheid zich aandienen en de spray gebruik je dan als je naar buiten gaat, of als er reuen in de buurt zijn.
Het hoofdbestandeel van de dragees (chlorofyl) verandert de geur van de teef dusdanig dat deze geen aantrekkingskracht meer heeft op een reu.
Over langdurig gebruik.
Je mag de dragees zowieso een hele loopsheidperiode (3 á 4 weken) geven. Langer zou ook kunnen omdat ze ook gegeven worden bij vieze mond- en huidgeuren. Er staat vanaf de fabrikant geen beperking op de duur van het gebruik. De spray kun je zo vaak en zoveel gebruiken als je wilt.
Door Eef+Stippels
#234593
Dankjewel! Dan ga ik beiden denk ik binnenkort bestellen. Misschien dat wandor dan wat rustiger wordt! Nou ja, het is en blijft een man he?! ;) ;D
Door tieneke
#234684
Is misschien ook wel wat als Tara over een half jaar weer loops wordt ???
Om de ergste geur voor Tinus te beperken :P
Door Eef+Stippels
#235164
tieneke schreef: Is misschien ook wel wat als Tara over een half jaar weer loops wordt ???
Om de ergste geur voor Tinus te beperken :P
Ik denk niet dat hij de geur "erg" vindt! ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#235175
tieneke schreef: Is misschien ook wel wat als Tara over een half jaar weer loops wordt ???
Om de ergste geur voor Tinus te beperken :P
Tis te proberen, ik heb het hier nog niet gebruikt, maar bij de volgende loopsheid van een teef die niet gedekt gaat worden ga ik het ook proberen.
Door tieneke
#235182
Angelique schreef: Tis te proberen, ik heb het hier nog niet gebruikt, maar bij de volgende loopsheid van een teef die niet gedekt gaat worden ga ik het ook proberen.
Als Tinus daar iets rustiger van zou worden zou het al mooi zijn natuurlijk!
En straks over een half jaar weet hij donders goed waar Abraham de mosterd haalt :P :P
Door Sjalot
#255206
Mijn ene Heeler reageerde erg agressief op mijn andere loopse Heeler, zo erg dat we er mee naar een dierenarts moesten. Deze dierenarts adviseerde ook dog stop en een spray. Maar zei er wel bij dat het geen garantie was dat het zou helpen, omdat de honden in hetzelfde huis wonen. Het helpt meer om vreemde honden op afstand te houden.
Het hielp bij ons inderdaad dus niet. ::)
Door Eef+Stippels
#257692
Sjalot schreef: Mijn ene Heeler reageerde erg agressief op mijn andere loopse Heeler, zo erg dat we er mee naar een dierenarts moesten. Deze dierenarts adviseerde ook dog stop en een spray. Maar zei er wel bij dat het geen garantie was dat het zou helpen, omdat de honden in hetzelfde huis wonen. Het helpt meer om vreemde honden op afstand te houden.
Het hielp bij ons inderdaad dus niet. ::)
Goed dat ik het weet. Wandor is nogals vasthoudend, dus het zal hem dan ook niet afweren, ben ik bang.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door