Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Micha7
#2347679
Deze avond, mogen we ons meisje ophalen, na een zware acute pancreatitis. (Ze is 2 dagen kritiek geweest). Nu ben ik dus volop aan't zoeken, naar kvv of ander 'menu', om te voorkomen, dat ze het ooit nog terug krijgt. (oorzaak was niet de voeding, maar cortisone, die ze voor haar "astma" moet pakken)  De DA waar ze momenteel behandelt wordt, zegt dat ze levenslang blik en brok van Hill's moet eten, en daar wil ik dus niet van weten. Iemand ervaring, tips???
Door Micha7
#2347698
Ja, maar deze zijn juist niet geschikt! Zijn voor honden met pancreasinsufficiëntie, niet voor ontsteking. Maar wel bedankt voor de reactie!!!  :flowers: 
Door Micha7
#2348149
:'(  :'(  Aangezien de koorts 2 uur na het stoppen van het infuus terug pijlsnel begon op te lopen, mocht ze niet mee naar huis  :'(  :'(  :'(
Als het goed gaat, gaan we haar morgenvroeg ophalen.
@Maria 16 ja, daar is wel over gesproken, zal morgen wel meegegeven worden zeker??
Door Maria16
#2348197
Ach wat erg,ik hoop dat de koorts heel snel zakt.

Ik vermoed dat je Zymoral mee krijgt,dit poeder moet je over het voer gooien en dan moet er binnen twee dagen al resultaat te zien zijn,maar het is ook mogelijk dat je Tryplase capsule's mee krijgt,die moeten open gemaakt worden en over het voer gestrooid worden,dus ik vraag me dan af waarom er dan nog speciaal voer aan te pas moet komen.

Veel sterkte ermee!!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door