Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door lightning
#2346462
Ik weet dat er hier dierenartsen en assistentes zijn en ik hoop dat hun daar ook ervaring mee hebben mits hun enten met tricat. Er is een bepaalde batchnummer daarvan wat bij heel veel kittens reactie op leverd zo ook nu bij mij(A282c02).


Er zijn nu al 6 fokkers waarvan ik weet die hun kittens hebben geent met dit nummer. en met problemen. Hoeveel er meer zijn weet ik niet.

De fabrikant doet het af doen als? kitten was al ziek of de dierenarts is niet goed en deugd niet of je bent een slechte fokker. Ze willen het probleem niet zien.


Ik ben benieuwd of jullie hier al van gehoord hebben of opgevangen hebben.

Ik ben het nu een beetje zat en heb gevraagd of mijn da aub met ander entstof wilt enten of anders ga ik ergens anders enten waar ze met iets anders enten....
Door lightning
#2356777
Ik wil toch weer even deze omhoog gooien. Het is nu bewezen dat het de enting was. De leverancies wilde weten of mijn kitten chlamydia hadden want als dat zo was, was het een veldvirus en dat trickert dan de calici en dan zijn ze dus ziek. op hun kosten zijn ze getest nou ze hebben GEEN chlamydia en geen calici. ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Ik wil nogmaals mensen waarschuwen voor dit batch nummer. Ook is er een kitten gestorven.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door