Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Larkin
#2346169
ik geef smuldier en tammenga kvv.....nu heb ik 2 soorten van lotegering erbij gehaald om te proberen (vis en eend). Heb de eend geprobeerd en daar weinig problemen mee gehad en van de week voor de 2e keer de vis en opnieuw in de diareee...De eerste dacht ik omdat het kwam dat ik een logee heb gehad die de 2e dag ziek bij mij werd (mega diaree) maar gister heeft ze vis gehad en vanmorgen flinke diaree........maar haar bakkie met eten normaal opgegeten en toont ook niet ziek......
Zou het gewoon de vis zijn omdat het bij eend niet is gebeurd of kan je net als bij brok gewoon reactie krijgen omdat je een ander merk geeft?
Door Lizzy
#2346171
Op zich kun je merken KVV gewoon afwisselen. Maar dat wil niet zeggen dat bij iedere hond ieder merk of smaak even goed valt. Vette vis is zeer zeker laxerend. Daar kan het absoluut van zijn, de diarree.
Door Larkin
#2346198
[quote="Lizzy"]
Op zich kun je merken KVV gewoon afwisselen. Maar dat wil niet zeggen dat bij iedere hond ieder merk of smaak even goed valt. Vette vis is zeer zeker laxerend. Daar kan het absoluut van zijn, de diarree.
[/quote]

Ze krijgt 500 gr per dag is 2 porties verdeeld dus als ik het over 2 dagen zou verspreiden  zou het misschien minder een probleem kunnen zijn?
Door M@rina
#2346222
Een van mijn honden gaat stevast asan de diaree van carnibest kip, van andere mekren kvv kan ze gewoon kip eten en ook barfhappen van kip heeft ze nooit last van. Ik geef dus gewoon geen carnibest kip meer. Best kans dat jou hond van bijv. Tinlo makreel niet aan de diaree gaat. zhet is een kwestie van uitproberen.

Nu schijnt lotgering over het algemeen wat vet te zijn. Je kan het proberen over 2 dagen te verdelen, maar dan zou ik niet 2 dagen achter elkaar aandoen. Gaat ze aan de dunnen dan heb je twee dagen racepoep.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door