Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sylvia
#234410
jasmijn schreef: ik had van iemand gehoord dat gebaaken varkens vlees niet schadelijk is :), is dat zo ???
Varkensvlees kan de ziekte van aujezki veroorzaken, als het varkensvlees helemaal gaar is dan is dit risico er niet, maar gekookt vlees is natuurlijk niet de bedoeling daar dan al het goede van rauw vlees ook weg is.
Varkensvlees is vaak ook een veroorzaker van uitslag dus kun je varkensvlees naar mijn idee beter helemaal niet geven aan je hond of kat.
Door jasmijn
#234679
het liefts wil ik het als snoepjes gebruiken, ik heb dit keer maar kippen lever gebruikt maar dat is een stuk durder. ik droog het zelf in de oven, verder heb ik ze ook wel gedrogden varkens oren gegeten gewoon als lekers kan ik daar mee door gaan of niet.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#234909
jasmijn schreef: het liefts wil ik het als snoepjes gebruiken, ik heb dit keer maar kippen lever gebruikt maar dat is een stuk durder. ik droog het zelf in de oven, verder heb ik ze ook wel gedrogden varkens oren gegeten gewoon als lekers kan ik daar mee door gaan of niet.
Die varkensoren is je reinste rotzooi :(, kun je beter een pensstaafjes geven. Voor snoepjes kun je een pensstaafje met een snoeischaar in kleine stukjes knippen.
Door Nelly
#239471
Marion schreef: Ik wil nog wel even zeggen dat ik persoonlijk varkensvlees troep vind; zowel voor je honden als voor jezelf :-X
Moet eerlijk toegeven dat ik het zelf wel lust hoor, vooral als het van een wild varken, dus everzwijn is ;D :P
Gebruikersavatar
Door chooky
#239478
mmmmmmm sanglier :D Weekje in de vriezer, in de oven, mmmmm
Da's al weer een paar jaartjes geleden, bij mijn ouders in Zuid-Frankrijk. Ze woonden toen midden in een jachtgebied.
Door Nelly
#239490
Jij weet dus ook wat lekker is ;D Heb het vorig jaar nog gegeten :P Heel af en toe is er hier nog wel aan te komen; er zitten er hier nog vrij veel. Je moet alleen wat " relaties " hebben 8)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door