Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lightning
#2342765
Mijn border heeft sinds 3 weken zo´n staafje 1 van 6 maanden. maar ik merk dat hij dus veel langer staat te plassen de laatste dagen. Hij plast niet op minder plekken alleen wel langer. Hij heeft gee ontsteking )getest' hij drinkt niet meer hij plast gewoon langer soms wel 2 minuten lang. Kan dit een bijwerking zijn?
Door lightning
#2344255
Ja dat zei mijn Da ook al maar hij markeert niet minder. Hij is al niet zo dat hij bij ieder grasprietje staat te piezen..... Maar minder doet hij het nog niet. Nu is het pas 3,5 week geleden en nu zou het pas echt moeten gaan werken. Ik merk verder ook nog niks aan hem dat die staaf wat doet hoor.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2344296
Misschien dat door de stijging van het testosteron de prostaat wat groter is geworden en hij daardoor wat moeilijker kan plassen?
Je zegt zelf dat ie niet meer drinkt, dus als ie langer plast dan moet het haast wel zijn dat er minder uitkomt dan voorheen.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2344334
lightning schreef: Ja zou kunnen hoor. Kan het geen kwaad? Want die staaf werkt dus de komende maanden nog wel. Maar vroeg me af of het kwaad kon..
als het door testosteron komt, dan zal het vanzelf moeten afnemen.
Overigens markeerde mijn reu echt stukken minder met dat implantaat, die ging in ene een paar keer hele grote plassen doen in plaats van overal een paar druppies.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door