Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Gusel
#2343301
Hallo allemaal,

Ik heb even een algemene vraag: kun je het dagelijks geven van visolie combineren met het voeren van vis aan je honden.

Mijn honden krijgen nu tweemaal per week vis: 1 x een zalmkop en 1x vette vismix van Kiezenbrink.

Als ik ze nu nog dagelijks Doils Skin zou geven, wordt dat dan te veel? Of kan ik dan beter maar 1x per week vis voeren en de overige dagen de visolie?

Alvast dank weer voor jullie reacties!
Door Eranthe
#2343397
Ik zou er niet mee overdrijven. Zelf geef ik het liefst vis olie op dagen dat ik geen wild voer en dan niet vaker als drie keer per week. Als ik in die week verse vis op het menu heb staan dan geef ik hooguit twee keer per week wat visolie extra.
Gebruikersavatar
Door choopy
#2343403
Standaard geef ik 2x per week of vis of visolie.
Alleen Djilly krijgt tijdens haar verhaarperiode dagelijks wat visolie (zij eet geen vis). Zo komt zij makkelijker door de periode heen. Zonder doet ze er zo 6 weken over.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2343408
Tijdens de verhaar periode staat er dagelijks doils senior op het menu en dan 2x per week vette vis. Na de verhaar-periode alleen vis en als ik geen verse vette vis kan krijgen krijgt hij doils.
Door Gusel
#2348882
Oké, bedankt voor jullie reacties, daar kan ik wat mee.
Zeker om tijdens de verhaarperiode extra visolie bij te geven.
Dank voor de tips!  :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door