Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#2331630
Balou heeft sinds een poosje een paar wratjes, die langzaam groter worden. Hij heeft een soort steelwratje in zijn nek, een klein wratje bij zijn staartaanzet en sinds kort een op zijn balzak.
Nu jeuken die dingen hem blijkbaar vreselijk want in zijn nek blijft hij aan het krabben en achterop en aan zijn balzak blijft hij bijten.
In eerste instantie dacht ik dat wratjes niet kunnen jeuken maar Fjurdy heeft ook een ouderdormswratje waar hij regelmatig aan krabt.

Wat kun je doen om wratjes weg te krijgen bij een hond, of kan dat niet?
Laatst gewijzigd door tt-tjes op wo 16 mei 2012, 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tt-tjes
#2332567
Dan zou het waarschijnlijk alleen maar operatief kunnen denk ik, en ik wil hem eigenlijk daarvoor niet onder zeil laten brengen.
Door Lizzy
#2333660
Dat ligt erg aan je DA. Die van mij doet veel onder plaatselijke verdoving. Maar ik zou hem sowieso even vragen of ie de wratten wil beoordelen. Ik heb het niet zo op jeukende wratten, eerlijk gezegd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door